O Entroido no noso centro, venres (21 de febreiro).

De xaneiro á terceira semana de febreiro foron elaborándose complementos coma guitarras eléctricas e banjos (nas clases de Arts and Craft). Pero, ademais fixéronse perrucas de Mozart con tubos de cartón do papel hixiénico, chaquetas, etc.

Nesta ocasión, no 5º e 6º niveis de EI levaron a cabo varios obradoiros, despois das clases, coas familias dos alumnos/as para elaborar boa parte dos disfraces...

Xa o venres, 21 de febreiro, durante a mañá o alumnado e profesorado do centro saiu do recinto escolar para percorrer en comparsas boa parte das rúas da vila.

Durante a tarde do mesmo día, foise á pista pechada e alí cada nivel saiu a bailar ao son da música correspondente. Pois, non debemos esquecer que este ano as comparsas versaron sobre "Estilos musicais". Deste xeito, contouse co Hip-hop, Rancheiras, Música clasica (Mozart), Country, Rock e Heavy metal. Xa para concluir a xornada degustáronse as saborosas e típicas orellas, acompañadas de zumes.