1ª xornada de campo a través. Toma de contacto, 20 de novembro.

O venres, 20 de novembro, pouco despois das 10 h., saímos dúas profesoras e un profesor cun nutrido grupo de alumnos/as das categorías: benxamín, alevín e infantil de ámbolos dous sexos cara o Estadio de San lázaro (Noia). A maioría ían ilusionados e con moitas ganas de lograr metais, aínda que tamén levaban nervos e, en certa medida, algo de medo ao descoñecido, pois para algúns/has era a primeira xornada de competición. Unha vez alí, recolléronse e repartíronse os dorsais e a competición empezou pouco despois.

Como ven sendo habitual, algúns pais, nais, outros familiares e amizades tiveron a xentileza de achegarse deica o estadio e, alí, ademais de acompañarnos e animar ao alumnado, axudaron a quen o precisou.

A xornada transcurriu sen incidentes para nós e varios nenos e nenas, de distintos equipos, acadaron os preciados metais, polo que todos/as retornamos ao colexio ben ledos a iso das 13h.

Noraboa a todos/as ..., gañadores ou non e, por suposto, grazas a todos/as aqueles que sempre que poden están aí, dándoo todo con nós, faga frío ou calor.con nós

Que ninguén esqueza que o máis importante é a práctica deportiva en si, aínda que todos/as sabemos que si ven acompañada de metais, mellor que mellor...