Fase intercomarcal de campo a través. Campamento Virxe do Loreto (Porto do Son), 23/01/15 .

Pouco despois de regresar das vacacións de Nadal tería lugar a fase intercomarcal, de novo no campamento Virxe do Loreto de Porto do Son. Aquí participarían nenos e nenas de comarcas limítrofes e outras de aínda máis lonxe. Así, participaban corredores/as de Cee, Dumbría, Vimianzo, Muros, Mazaricos, Santa Comba, Boiro, Ribeira, Noia, Outes, etc

Nesta fase, o nivel foi elevado, pois non debemos esquecer que só participaban os corredores/as mellor clasificados/as de cada comarca, fosen de clubs ou centros educativos.

Esta xornada sería aínda de máis éxito, se cabe, para o noso centro, posto que os dous equipos benxamíns (feminino e masculino) lograrían os primeiros postos, unha vez máis, clasificándose polo tanto para a fase provincial. Pero, aínda nos quedaban un corredor alevín e unha corredora infantil. Ambos darían todo de si nas respectivas probas. Tanto foi así que, o neno (S.M.B.), a pesares de lesionarse durante a carreira foi quen de acadar a meta e, por se isto non fose suficiente, lograría un novo metal para a súa colección, ao clasificarse nun quinto posto. No que á nena, M.C.L se refire, dicir que tamén obtivo unha boa posición, pois foi novena, aínda que nesta ocasión non chegaría á fase provincial como fixera na tempada anterior.

Peroooo, a xornada aínda lles depararía unha nova e inesperada alegría!!!

Namentres esperabamos polos nosos trofeos, varios nenos e nenas decatáranse de que algunha nena famosa e popular tamén practicaba a modalidade de campo a través. Tratábase , nin máis nin menos, que de Ana, unha alumna do C.E.I.P Eugenio López de Cee (centro do que gardo moitas e boas lembranzas durante tres anos de servizos nel), concursante do programa televisivo de cociña “Máster Cheff” e que pasaría un bo anaco asinando autógrafos, como famosa que era para moitas das persoas alí presentes.

Fase intercomarcal, carreiras, corredores/as, público

A ilusión e felicidade era moita, pois todos/as seguirían adiante e, nin máis nin menos que, nos primeiros postos. Unha morea de campións e campionas.