SAMAÍN E MAGOSTO

Aquí vos deixamos en imaxes o que aconteceu o xoves 30 de Outubro. Como ides poder ver, tivemos un día moi movido!

Pola mañá fomos ver un fantástico teatro de sombras a cargo dos alumnos e alumnas de 6º e despois, por cursos, visitamos o terrorífico colexio engalanado coas vosas cabazas e moitas sorpresas máis. No recreo, de forma voluntaria, moitos achegáronse a escoitar contos de medo á biblioteca.

A tarde non foi moito menos. Primeiro, practicamos xogos populares con castañas e, para repoñer forzas, degustamos ricas castañas asadas.

A música que sona nos vídeos e de Paco Nogueiras Nodar, do seu CD titulado, "Brinca Vai" da Editorial Kalandraka e con ilustracións de David Pintor. Se queredes saber máis deste interesante proxecto picade na imaxe.

SAMAIN2014 from CEIP Serra de Outes on Vimeo.

MAGOSTO2014 from CEIP Serra de Outes on Vimeo.