Iniciar sesión: Acceso

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 19-20

Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20.

• Prazo para presentar solicitudes: iniciarase o día seguinte da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 21 de xuño de 2018 (este incluído)
  • Documentación Obrigatoria: Anexo I, Anexo II e copia do libro de familia. E, de ser o caso, certificado do grao de discapacidade, violencia de xénero, incapacitación, resolución xudicial de alumnado en tutela ou garda da xunta ou certificado de convivencia.

Orde Fondo Solidario Libros de Texto

Anexo Solicitude

Séguenos no Instagram!

Sen timbre na escola

Aquí podes escoitar os temazos que soan cada semana!

En que andamos no Sello?

Estes son algúns dos proxectos nos que participa o noso cole. Clica neles para gozar de cousiñas: