Instalacións

Aula de Informática

Dende hai anos a nosa escola está permanentemente en proceso de mellora da súa dotación, hoxe por hoxe cada aula, dende Infantil a Primaria, ten dous ordenadores como recurso de aprendizaxe na mesma aula e coa súa conexión a un servidor central que almacena todos os recursos e programas. Ademais o traballo feito en recursos TIC levou a dotar a aula de informática con 19 ordenadores en rede, a biblioteca conta con catro estacións de consulta, na sala de mestres, nos departamentos de Orientación, AL e PT, aula de música, etc. En total contamos cunha dotación de 60 equipos conectados en rede interna ampliada a partir da orixinal, grazas ao traballo de mestres e mestras que colaboraron no proxecto.

Neste curso estamos a desenrolar os portátiles con sistema operativo linux, repartidos entre as titorías e a aula de informática ao servizo de mestres e alumnos.

Estes dous derradeiros anos lévase a termo un grupo de traballo, de formación en centro para desenrolar actividades adaptadas, en diferentes soportes para acadar os obxectivos, o noso principal reto é o aprendizaxe e por el e para el levamos a diante todo tipo de proxectos e actividades: paquetes clic clasificados e secuenciados por áreas e ciclos e niveis, actividades de soporte para o aprendizaxe de linguas, lectoescritura, adaptamos programas para facilitarlles o traballo.

Coa dotación das aulas Abalar no 3º ciclo, cada alumno/a ten un portátil con linux para o seu servizo, ademais do titor/a e do encerado dixital interactivo.

O centro

Nun futuro, para o noso centro pretendemos unha serie de melloras en diferentes ámbitos:

- Estruturais, coa execución de obras e reformas que despois de 30 anos, deben acometerse para a mellora e actualización da súa infraestrutura. Para elo, temos solicitado un cambio nas ventás e persianas, radiadores e calefacción, a construción de unha valla exterior nova, a dotación de un ximnasio, de aulas polivalentes para as actividades do Concello, etc.

- Educativas, coa implantación de unha xornada única, que sumada ao plan madruga e actividades extraescolares do Concello de Meaño, compoñemos unha oferta educativa e cultural plena que farán que os alumnos e alumnas dispoñan de un recurso máis amplo de servizos.

Desexamos que o noso colexio sexa un motor na vida cultural e social do noso pobo.

Grazas a todos e todas pola colaboración prestada.

Saúdos

Obradoiros

Obradoiros de cociña, para aprender a elaborar os alimentos e coñecer como é unha dieta equilibrada.

Obradoiros de escritura a biblioteca recoméndanos libros de lectura nos idiomas que traballamos: na nosa lingua o galego, e en castelán e inglés, pero tamén traballamos algo en francés e portugués. Este curso fixemos traballos dende a biblioteca sobre Portugal, Dinamarca, Níxer e Ásia, aprendendo vocabulario, costumes e receitas.

Aula de P.T.

Aulas de apoio: unha aula de P.T. con atención individualizada na que unha mestra nos axuda a mellorar algúns aspectos puntuais do aprendizaxe.

Aula de plástica e manualidades

Neste espazo do centro elabóranse todos os traballos dende infantil ao último curso de primaria, traballos manuais, marquetería, murais, traballos de modelaxe con arxila, etc.

Instalacións do centro

O centro está constituído neste momento por catro unidades de educación infantil e seis unidades de educación primaria.
As principais instalacións das que conta o centro son as seguintes:
- Grupos Flexibles e Apoios
- Pistas deportivas exteriores
- Pavillón de deportes
- Orientación Psicopedagóxica
Tamén dispón dos seguintes servizos:
- Coidadora- Enfermeira
- Plan Madruga