Plan Valora

O composteiro

00/00/
Array
Este curso, e dentro do Plan Valora-ambiente no que estamos a traballar dende hai tres cursos, o alumnado do colexio participou en talleres para transformar a materia orgánica en humus.
Montamos no patio un composteiro. Nel imos botar os restos de comida e de merendas, e tamen follas secas, ramas, herbas, etc.
O final de curso teremos terra abonada que é moi boa para as plantas.

Paseo do alumnado de 6º polo río dos Gafos

00/00/
Array

O 13 de outubro saimos a coñecer o Río dos Gafos. Foi unha vista guiada por membros da Asociación Vai polo Río.

Se queredes ver máis fotos clicade aqui

TRABALLAMOS O MEDIO AMBIENTE

ACTIVIDADES DENTRO DO PLAN VALORA-AMBIENTE 2007-08

O LONGO DE DUAS SEMANAS O ALUMNADO DO COLEXIO  ASISTIU A UNHA AULA-EXPOSICIÓN MONTADA POLO INEGA ONDE SE LLE EXPLICOU DE ONDE PROCEDÍA A ENERXÍA, CLASES DE ENERXÍAS, E FIXERON FUNCIONAR UNHA SERIE DE APARELLOS MOVIDOS CON DISTINTOS TIPOS DE ENERXÍA.

ACTIVIDADES   DENTRO DO PLAN VALORA-AMBIENTE 2007-08

A AUGA É IMPORTANTE

A auga é moi importante para a vida dos seres vivos. Aprender a coidala, aforrando auga e non contaminando os rios, as praias, as fontes, etc. é moi importante.