Curso 2021-2022

Graduación do alumnado de 6º de Primaria

Un ano mais toca despedir o noso alumnado mais lonxevo no centro...fanse maiores!! O acto de graduación do alumnado de 6º de Primaria estivo cheo de sorpresas e moita emoción.

Moita sorte na vosa nova etapa en Secundaria!!

Álbum: Curso 2021-2022 -> Graduación_6º-Primaria

Graduación 6º Infantil

Os  nenos e nenas de 6º de Infantil (5 anos) graduáronse!!

Despedimos os nosos peques da etapa de Infantil cunha gran festa. Atrás quedaron moitos días de felicidade, traballo, algún que otro disgusto...canto vos imos votar en falta!!

Álbum: Curso 2021-2022 -> Graduación_6º-Infantil

Concurso: logotipo do centro

O CEIP Plurilingüe de Maceda cambia a súa imaxe corportativa.

O centro organizou un concurso coa colaboración do IES San Mamede  para buscar un logotipo afín a nosa identidade. Varios alumnos do instituto participaron na súa elaboración.

O gañador final, Hugo Rey Prol, exalumno do centro, fixo un deseño orixinal no que se presenta a serra de San Mamede co noso castelo.

Parabéns!!

Aquí tedes o logo gañador:

Agraceder a Eroski Maceda a súa participación e colaboración no concurso.

Álbum: Curso 2021-2022 -> Concurso_Logo_CEIPPMaceda

SORTEO DA CESTA DO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

Este venres, 3 de xuño, procedeuse ao "sorteo da cesta" para axudar ao alumnado de 6º de Primaria a recaudar fondos para xestionar a viaxe de fin de curso.

O número agraciado é o 609

Preme na seguinte imaxe para ver o vídeo do sorteo

Fondo Solidario de libros de texto e axudas adquisición libros e material

A quen vai dirixido?

• Fondo solidario de libros de texto: alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de EP.
  • Axudas para adquirir libros de texto: alumnado matriculado en 1º e 2º de EP e en educación especial (EE); así como as axudas que pode recibir o alumnado incluído na disposición adicional primeira (discapacidade ≥ 65%) e na disposición adicional segunda (necesidades específicas de apoio educativo –NEAE-), circunstancia que fará constar o centro na solicitude.
  • Axudas para adquirir material escolar: alumnado matriculado en EP e EE.

Prazo

Dende o  19 de maio ao  22 de xuño de 2022 no centro escolar ou mediante a sede electrónica.

Documentación necesaria:

• Solicitude unha soa por familia e por centro (Anexo I)
  • Anexo II.
  • Copia de todo o libro de familia.
  • En caso de separación ou divorcio, ademais deberán achegar a sentenza xudicial /ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/a menor.

Para poder optar ás axudas, é condición indispensable ter devoltos todos os libros prestados do Fondo Solidario do curso anterior.

LETRAS GALEGAS: Florencio Delgado Gurriarán

O venres, 13 de maio, celebramos o Día das Letras Galegas no  cole, que este ano está adicado a Florencio Delgado Gurriarán.

O equipo de Dinamización da Lingua Galega presentou distintas actividades a desenvolver neste día. A titora de 6º de Primaria organizou unha "procura do tesouro sobre Florencio Gurriarán".  O alumnado de 6º de Primaria elaborou unha pistas para atopar as pezas que compuñan o crebacabezas sobre Florencio. Unha actividade moi satisfactoria tanto para o participantes como para os organizadores desta pescuda. Así mesmo, convocouse un concurso de "memes  sobre Florencio". A gañadora foi Carla de 4º de Primaria. Parabéns!!

Álbum: Curso 2021-2022 -> Letras Galegas_Florencio_Delgado_Gurriarán

Xornada Presentación Polos Creativos

O día 26 unha pequena representación do alumnado de 4º e 6º de Educación Primaria tivo a oportunidade de desprazarse á Cidade da Cultura, en Santiago de Compostela, para mostrar os traballos realizados no campo da Programación e Robótica durante o curso escolar.

Alí tiveron a oportunidade de coñecer ao presidente da Xunta de Galicia, ao Conselleiro de Educación e ás demais autoridades e puideron explicar os seus proxectos a outros docentes interesados.

O CEIP Plurilingüe de Maceda foi seleccionado xunto con outros 19 centros de todo Galicia para participar neste evento de presentación dos polos creativos, as novas aulas con dotación tecnolóxica que se establecerán nos centros que o soliciten.

Estamos moi orgullosos do seu traballo e do ben que o fixeron durante a xornada.

Parabéns aos nenos que tiveron a ocasión de representarnos pero tamén a aqueles que tiveron que quedar polas limitacións establecidas.

Velaquí as fotos do evento.

Álbum: Curso 2021-2022 -> Presentación Polos Creativos

23 de Abril, Día Internacional do Libro

O pasado sábado, 23 de abril, celébrase a nivel internacional o "Día do Libro"

Este ano o equipo de Biblioteca levou a cabo a "Feira do Libro". O venres 22 de abril o centro mudou o seu aspecto para traballar todas as singularidades relacionadas coa lectura.  O alumnao de infantil e primaria participou activamente nos obradoiros deseñados polo equipo de Biblioteca. Os obradoiros ofertados foron os seguintes:

• Obradoiro de marcapáxinas.
  • Obradoiro de contacontos en inglés.
  • Obradoiro "Feira de libros".
  • Obradoir de lectura.
  • Obradoiro de elaboración de títeres.

Preme na seguinte imaxe para acceder a galería de fotos:

Fonte:Pixabay

Instrucións sobre o uso da máscara

Hoxe publicáronse as directrices sobre o uso das máscaras no ámbito educativo da nosa comunidade autónoma.

Premendo aquí podedes consultar o documento.

Dende o centro seguimos insistindo na responsabilidade e precaución de todos os membros da comunidade educativa.

Semana da Prensa

Durante a Semana da Prensa o alumnado de 6º curso estivo traballando sobre distintas noticias de actualidade. A continuación podedes ver as súas creacións: