CELEBRACIÓN DAS LETRAS GALEGAS 2012

LETRAS  GALEGAS

Olimpiada de xogos populares

Este ano a celebración das Letras Galegas comezou o venres, 11 de maio cun acto na biblioteca do centro:

EDUCACIÓN INFANTIL

O acto comezou cunha presentación en Power Point dun conto elaborado polo alumnado deste ciclo educativo (coloreado das diapositivas e narración), titulado O MOUCHO BUSCA UN AMIGO. Este conto enviarase ao CEIP San Sadurniño, pois forma parte, ademais, dun intercambio de produccións literarias feitas polo alumnado de dito centro e do noso.

A continuación o alumnado de E. Infantil recitou o poemade Gloria Sánchez titulado A POMBIÑA BRANCA. Premendo na imaxe pódese escoitar o poema nas voces dos nenos e nenas

Despois catro nenas de 4º de Primaria: Marta, Uxía, Lucía e Estela, cantan unha canción tradicional galega aos nenos e nenas. Para escoitar a canción premer na imaxe

E por último cantamos o HIMNO GALEGO.

EDUCACIÓN PRIMARIA

O acto da biblioteca para E. Primaria xirou en torno ao tema dos XOGOS POPULARES. O alumnado visionou unha presentación de Power Point na que o propio alumnado do noso centro explican como se xoga a cada un deles.

A continuación viron dous vídeos representativos destes XOGOS TRADICIONAIS:

Rematamos o acto da biblioteca coa Muiñeira de Chantada interpretada por Carlos Núñez

O luns, 14 de maio, comezamos co acto no patio no que o alumnado de 6º le os seus traballos sobre a vida e obra de VALENTÍN PAZ ANDRADE e o alumnado de E. Infantil recitaron o poema que memorizaron, A POMBIÑA BRANCA.

A continucación tivo lugar a OLIMPIADA DE XOGOS POPULARES no patio do colexio

O martes, 15 de maio, o alumnado de 2º B foi polas aulas representando unha canción: SE VAS A SAMBENITÍ

E o mércores, 16 de maio, para rematar a Semana das Letras Galegas, e grazas á colaboración da ANPA,  gozamos do espectáculo de maxia do MAGO BENXAMÍN co que, tanto os máis pequechos coma os maiores, pasamos uns momentos moi divertidos.

Esta é a presentación con algunhas fotos representativas de cada actividade

Nesta presentación pódense ver os murais e as produccións do alumnado relacionados coa celebración das Letras Galegas

MURAIS

Para ver a totalidade das fotos desta conmemoración, acceder á nosa Galería premendo na imaxe