DÍA DA PAZ 2008

Aínda que con algo de retraso, xa celebramos o día da Paz no noso centro.

Todo o colexio participou no acto:

• As alumnas de 5º e 6º prepararon uns bailes.
  • Cada un dos ciclos elaborou o seu manifesto da Paz
  • Cantáronse diferentes cantigas: en inglés, en francés, en castelán
  • O acto rematou cunha festa para todos.

FOTOS DA PAZTodo iso gracias á organización do Departamento de Orientación en colaboración co grupo da Biblioteca.

Poderás atopar imaxes do acto, así como traballos feitos polos rapaces na nosa galería de fotos, ou premendo  na imaxe.

NA NOSA BIBLIOTECA PODERÁS ATOPAR      LIBROS PARA A PAZ

E estes son os traballos do noso alumnado sobre a PAZ

gif      PELÍCULAS RECOMENDADAS     gif

" LA ESTRELLA DE LAURA"

jpg

Cando a pequena Laura e a súa familia se mudan á cidade deixando a súa marabillosa e entrañable casa no campo, Laura síntese perdida, é difícil para ela facer novos amigos nunha cidade tan grande.

Pero nunha noite chea de maxia, Laura descobre unha radiante estrela que cae do ceo rompendo unha das patiñas na caída. Laura rescata a estrela e con todo o seu agarimo cúralle a patiña, xurdindo unha entrañable amizade entre elas. A cambio, a estrela dá vida aos xoguetes de Laura e lévaa voando polo ceo.

Pero pronto Laura descobre que a estrela vaise apagando porque bota de menos o seu fogar, tal e como lle pasaba a ela. Laura dáse conta de que a casa dun está sempre onde se atopan as persoas ás que amas e coa axuda do seu irmán Tommy, o seu veciño Max e un gatiño-robot voador axuda á pequena estrela a regresar ao ceo.

Baseada no famoso conto infantil, é unha excelente película animada gañadora do premio á mellor longametraxe Animiadrid 2005 e Premio do cine alemán en categoría infantil e xuvenil do LOLA Festival 2005.

CADENA DE FAVORES

Trevor (Jaley Joel Osment), inspirado por mor dunha proposta de Eugene (Kevin Spacey) -o seu novo profesor de Ciencias Sociais no colexio- segundo a cal os nenos han de imaxinar unha idea para cambiar o mundo e tentar pola en práctica, iniciará sen sabelo unha exitosa cadea de favores que se estenderá por toda a cidade das Vegas e que consiste en axudar a tres persoas, e que estas axuden en pago a outras tres, e así sucesivamente.

A trama está  dividida en dúas historias concorrentes; unha delas é a do neno, a súa alcohólica nai e o profesor de Ciencias Sociais; a outra é a dun reporteiro investigando a cadea de feitos insólitos, aparentemente producto da boa vontade, que beneficiaron a moitas persoas, incluíndoo a el. Conforme vai seguindo a pista dos favores ata a orixe, imos descubrindo circunstancias que complementan a historia principal, o que nos dá un mellor entendemento das accións do inusual triángulo de protagonistas.

Volver a DÍA DA PAZ E NON VIOLENCIA
Día da Paz