No colexio traballouse o papel que teñen as mulleres ao longo da historia. Descubrimos que precisabamos coñecer mellor as mulleres que fixeron e fan historia, as que debemos dar as grazas por algo.Así, nas aulas comenzamos un proceso de búsqueda, de toma de decisións a quen imos a investigar. Cada aula realiza o seu propio proxecto, que todos xuntos dan forma a un proxecto de centro. Ainda que non todas as aulas traballan en Piteas, imos presentar nesta páxina varias que si o fan. |
||||
Proxecto realizado polo alumnado de 3º de Primaria: Concepción Arenal |
Proxecto realizado polo alumnado de educación infantil de 3 anos e 5 anos |
|||
PRODUTO SOCIAL RELEVANTE
A aula de 3º realiza un video para dar a coñecer ao resto do colexio a figura de Concepción Arenal.
|
PRODUTO SOCIAL RELEVANTE: O alumnado de 3 anos e 5 anos realizar xogos interactivos cos diferentes oficios |
|||
Proxecto realizado polo alumnado de 5º de Primaria: |
||||
O alumnado de 5º realiza diferentes xogos populares, traballa con produtos da natureza que recicla, dándolles a forma de xogos. Investiga sobre xogos populares e recolle información da persoa que mais traballa coa natureza: Rebeca Atencia. Prepara unha entrevista a tan famosa muller e suben a Rebeca a Radio escolar. Ensinan a alumnado de outros paises a realizar os xogos populares.
|
||||
|
||||
PRODUTO SOCIAL RELEVANTE: Elaboración de un programa de radio
|
||||
FASES DO PROXECTO |
||||
1- BÚSQUEDA E TRATAMENTO DA INFORMACIÓN: visita do experto/ acudir os expertos/internet |
||||
O alumnado busca a información por distintos medios: os mais pequenos acuden as familias. O alumnado con ordenador realiza búsquedas individuais. |
||||
2- Realización de diferentes dinámicas de equipo para producir traballos ? |
||||
3-Realización dos diferentes produtos sociais |
||||
4-Avaliación dos resultados |