|
||||
O propósito de Piteas é a mellora da calidade educativa. É un programa baseado na inclusión educativa e na atención a diversidade. Preténdese co programa un cambio metodolóxico que faga posible a detección e fomento do talente en todo o alumnado. O programa incluie a formación do profesorado, desenvolver proxectos nas aulas e no centro, integrándooos na programación e no currículo, a presentación e difusión dos mesmos: COMPETENCIAS DO ALUMNADO.
Este modelo de enriquecimiento para todo o alumnado ( SEM) creado nos anos 70 e actualizado ao longo das décads derradeiras pola Universidade de Connecticut co profesor Joseph Renzulli, a profesora Sally Reis e o seu . O modelo SEM de enriquecemento curricular e intervención educativa permite a todo o alumnado mellorar as suas experiencias de aprendizaxe e aumentar o rendemento desenvolvendo ao máximo as suas potencialidades. |
||||
ACTIVIDADES TIPO I, II, III NAS AULAS. |
||||
Cómo se da a coñecer o traballo realizado no centro? De diferentes maneiras. A través do PROXECTO ERASMUS foi unha delas. Prema na imaxe |
||||
DIFERENTES OBRADOIROS ONDE O ALUMNADO ENSINA O APRENDIDO A NENOS E NENAS DOUTROS PAISES PREMA NA IMAXE |
||||
AS NOSAS PIONEIRAS OCUPAN TAMÉN O SEU LUGAR XA QUE, DESPOIS DE DECIDIR A QUEN INVESTIGAR, DE REALIZAR ACTIVIDADES DIVERSAS, DE DAR A COÑECELAS...CADA AULA TEN A SUA PIONEIRA. |
||||
VANSE ELABORANDO DIFERENTES PROXECTOS NAS AULAS Premer nas imaxes para acceder Tamén se pode acceder nos móbiles escaneando os códigos QR |
||||
Comprometido o centro con Piteas, a formación do profesorado avanza. Nas diferentes aulas coménzase a traballar dun xeito diferente. Chega a proposta de acudir a feira das ciencias.
Decidimos acudir a feira das ciencias con 6º curso. |
||||
prema na imaxe O alumnado de 6º visita o submarino Mistral. A visita promete!.
DELA SAE TODO UN PROXECTO PITEAS:
Premer na imaxe do submariño para acceder ao proxecto ou escanear o código QR
|
||||
|
|
|