Piteas no noso colexio

O propósito de Piteas é a mellora da calidade educativa. É un programa baseado na inclusión educativa e na atención a diversidade. Preténdese co programa un cambio metodolóxico que faga posible a detección e fomento do talente en todo o alumnado. O programa incluie a formación do profesorado, desenvolver proxectos nas aulas e no centro, integrándooos na programación e no currículo, a presentación e difusión dos mesmos: COMPETENCIAS DO ALUMNADO.

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo   Generador de Códigos QR Codes  Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Este modelo de enriquecimiento para todo o alumnado ( SEM) creado nos anos 70 e actualizado ao longo das décads derradeiras pola Universidade de Connecticut co profesor Joseph Renzulli, a profesora Sally Reis e o seu . O modelo SEM de enriquecemento curricular  e intervención educativa permite a todo o alumnado mellorar as suas experiencias  de aprendizaxe e aumentar o rendemento desenvolvendo ao máximo as suas potencialidades.

ACTIVIDADES TIPO I, II, III NAS AULAS.

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo   Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Cómo se da a coñecer o traballo realizado no centro? De diferentes maneiras.

A través do PROXECTO ERASMUS foi unha delas.

Prema na imaxe

DIFERENTES OBRADOIROS ONDE O ALUMNADO ENSINA O APRENDIDO A NENOS E NENAS DOUTROS PAISES

PREMA NA IMAXE

AS NOSAS PIONEIRAS OCUPAN TAMÉN O SEU LUGAR XA QUE, DESPOIS DE  DECIDIR A QUEN INVESTIGAR, DE REALIZAR ACTIVIDADES DIVERSAS, DE DAR A COÑECELAS...CADA AULA TEN A SUA PIONEIRA.

VANSE ELABORANDO DIFERENTES PROXECTOS NAS AULAS

Premer nas imaxes para acceder

Tamén se pode acceder nos móbiles escaneando os códigos QR

AS MULLERES PIONEIRAS

QUEN SON?

CONECTÁMONOS!

Generador de Códigos QR Codes

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

RETRANQUEIRO

COCIÑAMOS!

OS PANDEIROS

Generador de Códigos QR Codes

Comprometido o centro con Piteas, a formación do profesorado avanza. Nas diferentes aulas coménzase a traballar dun xeito diferente.

Chega a proposta de acudir a feira das ciencias.

Decidimos acudir a feira das ciencias con 6º curso.

prema na imaxe

O alumnado de 6º visita o submarino Mistral. A visita promete!.

DELA SAE TODO UN PROXECTO PITEAS:

Premer na imaxe do submariño para acceder ao proxecto ou escanear o código QR