ENTRANDO NAS AULAS: Hoxe tócalle o turno ao inglés |
||||
Que cambios metodolóxicos podemos apreciar? |
||||
Nas aulas estanse vendo xa as dinámicas colaborativas baseadas na teoría constructivista das aprendizaxes. A colaboración, como novo estilo de traballo e forma de producir coñecemento, implica unha abordaxe colectiva na resolución dos problemas e require un enfoque social da aprendizaxe no senso de Vigotsky: aprender do outr@ e co outr@. |
||||
|
||||
O traballo colaborativo: aumenta o nivel de implicación do alumnado | ||||
|
||||
O rol do profesorado cambia: debe comunicar ou consensuar co alumnado unha proposta clara con obxectivos precisos e invitar, motivar, a búsqueda de diferentes formas de resolver. Ten que contribuir a formación de grupos, distribuir roles, proveer recursos, guiar na toma de decisións e fomentar actitudes de traballo en equipo e compromiso coas tarefas. |
||||
EN EDUCACIÓN INFANTIL |
||||
CAMBIOS METODOLÓXICOS: SEMPRE CAMIÑANDO CARA A MELLORA DAS APRENDIZAXES DO ALUMNADO |
||||