OS NOSOS TRABALLOS SOBRE A RECONQUISTA

Frianciño vestido de mariscal francés
Durante este curso estivemos a investigar sobre a Reconquista de Vigo e a súa época. Aquí tes algúns dos nosos traballos. Disfrútaos!
 A Reconquista

FRIANCIÑO NA RECONQUISTA DE VIGO

Conto de Pablo Parada (6º B)

Portada do traballo sobre a Reconquista de Vigo en Educación Infantil

200 ANOS DA RECONQUISTA DE VIGO

Actividades elaboradas polo Equipo de Biblioteca Escolar para traballar o Proxecto Documental Integrado co alumnado de Educación Infantil.

Praza da Constitución

UN PASEO POLO CASCO VELLO DE VIGO

Os mariñeiros e as peixeiras de Educación Infantil invítannos a coñecer diferentes rúas e prazas do noso Casco Vello na seguinte montaxe fotográfica.

Presentación traballo

Portada do traballo sobre a Reconquista de Vigo en Primeiro Ciclo

200 ANOS DA RECONQUISTA DE VIGO

Actividades elaboradas polo Equipo de Biblioteca Escolar para traballar o Proxecto Documental Integrado co alumnado de Primeiro Ciclo de Primaria.

Portada do libro elaborado polos alumnos e alumnas de 1º

BENVIDO A VIGO

Guía para turistas sobre a Reconquista de Vigo, elaborado polo alumnado de 1º de Primaria.

Retrato de Napoleón

NAPOLEÓN E O SEU EXÉRCITO

Os alumnos e alumnas de 3º de Primaria investigaron sobre Napoleón, o xeneral francés que propiciou a Guerra de Independencia e a Reconquista de Vigo, e sobre os uniformes dos seus exércitos.

Maqueta elaborada polos alumnos de 4º de Primaria

VIGO EN 1809

Maqueta da cidade amurallada de Vigo en 1809, elaborado polo alumnado de 4º curso de Primaria e os seus mestres.

O Parasol, de Goya

GOYA Ó NOSO XEITO

Goya viviu a época da Guerra da Independencia con grande intensidade; daquel horror xurdiron as súas grandes obras maestras.

Pero, antes desa etapa pictórica, creou pinturas amables coas que decorar os tapices da Real Fábrica de Tapices.

Sobre unha delas, O Parasol, teñen traballado os alumnos e alumnas de 5º B de Primaria.

Retrato de Pablo Morillo

OS HEROES DA RECONQUISTA

Coñeces ós protagonistas da Reconquista de Vigo?

Os alumnos e alumnas de 6º teñen traballo sobre eles.

O FRIANCIÑO NA RECONQUISTA.pdf64.65 KB