ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Estimad@s nais e pais: como cada ano, temos diversas actividades extraescolares para @s vos@s fill@s,  que ofertamos a través da empresa Educaocio, e que se levan a cabo no CEIP Feliciano Barrera. Para iso,  faise unha pre-inscripción, e unha vez consolidados horarios e o número mínimo de alumnos/as, procédese a polas e funcionamento.

Os horarios e prezos das actividades son os seguintes:

• Inglés Trínity. Luns de 16:00 a 17:30 hrs. Prezo 12 € soci@ / 15 € non soci@, por mes.

• Robótica Educativa. Mércores de 18:00 a 19:00. Prezo: 14,50 € soci@ / 18 € non soci@, por mes.

• Informática. Xoves de 16:00 a 17:00. Prezo: 9,50 € soci@ / 12 € non soci@, por mes.

Certamente sentímonos agradecidos do éxito que ditas actividades teñen no entorno do alumnado.

Lembrade que vos podedes facer soci@s da ANPA por so 15 € anuais.

Grazas.

Correo electrónico: .

anpasanxulian@hotmail.com

Páxina Web https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipfelicianobarrera/taxonomy/term/31