Información sobre Contratos Programa

MEMORIA CP INCLÚE

Pinchade na imaxe para acceder ao documento

STEAM 6º EP

As rapazas e rapaces de 6º de EP descubriron que son as STEAM grazas a Iria, María e Luísa, mulleres científicas e tecnólogas. Elas traballan nunha empresa da nosa vila e, ademais, son familiares do alumando do noso centro. Trátase dun proxecto que quere espertar o interese dos máis nov@s sobre acienciae atecnoloxía, principalmente entre as rapazas. O principal obxectivo é amosarlles que, aínda que contamos con poucas referencias femininas nestes ámbitos, si é posible chegar a exercer profesións relacionadas coas STEAM. O alumnado visibilizou, durante seis sesións, referentes de mulleres STEAM, estudos en tecnoloxía, estereotipos existentes... Foi unha experiencia moi positiva.

LUZ NEGRA

Algo está pasando no noso cole! Resulta que chegou a LUZ NEGRA, que en realidade non é tan negra como pensábamos pero que fai que todo brille esaxeradamente.

O alumndo de todo infantil, 1º, 3º, 4º e 5º de EP xa fixeron actividades con este recurso tan divertido. Alguén máis se atreve?

A NOSA FOLIADA DAS LETRAS GALEGAS

UNHA VISITA MOI ESPECIAL

O mes pasado tivemos a sorte de contar coa visita no noso centro de Branca e Pablo, dous músicos que nos fixeron gozar coa música tradicional. Na nosa biblioteca cantamos, falamos e bailamos. Foi unha xornada moi divertida para o alumnado de EI, 1º e 2º de EP. Esperamos colaborar de novo con eles para continuar cantando en galego e traballando contidos musicais a través do movemento e a oralidade.