GRATUIDADE LIBROS DE TEXTO CURSO 2012-2013

Convocanse axudas para a adquisición de libros de texto, materiais curriculares e material didáctico e complementario destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, en educación secundaria obrigatoria ou en educación especial, en centros sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia, no curso escolar 2013/2014.

1-A solicitude segundo o anexo 1, que se recollerá en corserxería.

2-O prazo será do 3 de xuño ao 3 de xullo. A renda per cápita non poderá superar os 9000 euros. O alumnado repetidor de 4º e 6º de primaria non poderá solicitar axuda.

3-Xunto coa solicitude, anexo 1, haberá que entregar a seguinte documentación -Fotocopia do libro de familia onde figuren todos os membros da unidade familiar. As familias monoparentais, deberán acreditalo documentalmente. -No caso de discapacidade certificado do grao de minusvalidez.

4-Unha vez que a solicitude esté procesada a dirección do centro emitirá un vale, anexo II, que será entregado ao solicitante.

5-Con este vale a familia poderá adquirir os libros de texto en calquer librería.

ed330b-g_-_xa1.pdf774.46 KB