CAMBIOS TEMPORAIS POR OBRAS EN CANGAS

TRANSPORTE ESCOLAR- ¡¡¡ IMPORTANTE !!!!!

A Concellería de Tráfico do concello de Cangas vén de anunciar que a partir do próximo luns 14 de xaneiro de 2013 vanse desenvolver as obras de asfaltado e consolidación do firme da travesía urbana de Cangas PO-551, afectando ás rúas Castelao, Méndez Núñez, Avda. de Ourense, Avda. de Bueu e Montero Ríos. O período de realización das mesmas ten unha previsión de dous meses.

Dado que o transporte escolar do colexio ten servizo nesa zona é polo que as paradas da CASA DO MAR (AVENIDA DE MARÍN) e SERRA veránse afectadas (cambiando de ubicación) así como os horarios do resto das paradas nese periodo.

NOVAS PARADAS DE TRANSPORTE

PARADA ACTUAL

UBICACIÓN NOVA PARADA

SERRA

CASA DO MAR (Avenida)

ESTACIÓN AUTOBUSES

CAMPO DE FÚTBOL

As rutas e os horarios quedan do seguinte xeito:

SERVIZO

DE:

HORA DE SAÍDA

PARADA DE:

RECOLLE AOS USUARIOS DE:

MAÑÁ

ESTACIÓN

- Avda. de Marín e Estación (Infantil e Primaria)

CAMPO FÚTBOL

- Campo de Fútbol (Primaria)

APARCAMENTO DE RODEIRA

• Infantil (Serra, Esp. Santo, Cpo. Fútbol, Outeiro,..)

• Primaria (Esp. Santo, Outeiro, Parada,Costeira,..

- Serra (Primaria)

SAÍDA DO COLEXIO

• Todas as paradas coa nova ubicación

(Os usuarios de AVENIDA e ESTACIÓN neste horario teñen a parada no APARCAMENTO DE RODEIRA ou CPO. de Fúbtol)

DESPOIS DO SERVIZO DE COMED.

SAÍDA DO COLEXIO

- Todas as paradas coa nova ubicación (Educ. Infantil)

SAÍDA DO COLEXIO

- Todas as paradas (Educ. Primaria)

DESPOIS DAS ACTIVIDADE

SAÍDA DO COLEXIO

- Todas as paradas coa nova ubicación (Educ. Infantil e Educ. Primaria)

É posible que as horas non se cumpran estrictamente xa que o tráfico ás veces é imprevisible.

Contando coa comprensión e a colaboración de todos agardemos que se cumpran os prazos de execución das obras porque estas redundarán nun ben para todos.

A dirección

_________________________________________________________________________________________________________

O servizo de transporte asignado a este centro é de 4 liñas, das cales 1 está adicada ao trasnporte de alumnado de Educ. Infantil. A distribución do transporte ao longo do día é como segue:

MAÑÁ

(9:15 h.)

autobuses

Avda. Marín

Estación

Serra

Igrexario

(14:15 h)

(Antes do servizo do comedor)

autobús

Todo o percorrido

(Alumnado de Educ. Infantil e Primaria)

(15:30 h)

(Despois do servizo do comedor)

autobuses

(17:00 h)

autobús

Todo o percorrido

(Alumnado de Educ. Infantil e Primaria)

Neste curso e dado o aumento de alumnado en Educ. Infantil o autobús que recolle a estes nenos e nenas ten unha lixeira modificación no seu percorrido e realiza no seu itinerario unha parada intermedia no colexio.

Os dereitos, deberes e normas que regulan estos servizo están recollidos no RRI do centro.