Saltar navegación.
Inicio

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2024-2025

Comeza o PERÍODO DE MATRÍCULA para o curso 2024-2025

De acordo cos prazos establecidos no artigo 27 da Orde do 21 de outubro de 2022, que regula o procedemento de admisión, o próximo 1 de marzo iníciase o prazo de admisión de solicitudes (ED550B).

A solicitude de admisión de alumnado realizarase mediante o FORMULARIO DE ADMISIÓN que está á súa disposición na secretaría do centro. Este formulario tamén pode descargarse desde o seguinte enlace:

Formulario de Admisión

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opción descritas a continuación:

    1. Unha vez descargada, cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro.

    2. Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro.

    3. Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en sede electrónica. Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberá acceder a admisiónalumnado con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital.

 

As franxas horarias nas que se pode facer entrega da documentación para presentar a solicitude asinada presencialmente no centro son:

        - De 09:30 a 15:00 h.

        - De 16:00 a 17:00 h. 

 

Están á súa disposición os seguintes teléfonos para que poidan consultar calquera dúbida ao respecto: 

886 110 173 (Secretaría) 886 110 172 (Conserxería) 886 110 170 (Dirección)

 

 

DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA NECESARIA:

    • Formulario de Admisión.

    • Fotocopia completa do Libro de Familia ou Certificado de Nacemento.

    • Fotocopia do DNI dos proxenitores e do solicitante. (Se o ten expedido)

    • 4 fotografías tamaño carnet.

    • Fotocopia da cartilla da Seguridade Social ou do seguro que lle corresponda ao alumno/a solicitante.

    • Se é o caso, documentación xustificativa da solicitude dunha praza para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo. (Expedida polos servizos sociais competentes que acrediten as circunstancias alegadas)

    • Certificado médico que acredite:

    • Ausencia de enfermidade infecto-contaxiosa.

    • Ausencia de defecto físico ou psíquico invalidante

    • Estar ó día no cumprimento do calendario oficial de vacinacións.

    • A posesión dalgunha alerxia medicamentosa.

    • Volante de empadroamento no que figuren todos os membros que conviven no domicilio familiar. (Solicítase no Concello) 

 

Os postos escolares vacantes están publicados nesta ligazón e no taboleiro de anuncios do centro.

 

Prazos:

    • Solicitude de admisión e entrega de documentación: do 1 ao 20 de marzo.

    • A listaxe provisional de admitidos/as e excluídos/as exporase no taboleiro de anuncios do Centro o día 25 de abril.

    • A listaxe definitiva exporase no mesmo taboleiro o día 15 de maio.