ANPA

ACTIVIDADES DA ANPA E SERVIZO DE CONCILIACIÓN PARA AS FAMILIAS

A ANPA ofrece as seguintes actividades extraescolares:

A ANPA tamén ofrece servizos de conciliación para as familias:

• BOS DÍAS COLE que coida aos nenos/as antes da entrada ao cole  dende as 7:30 ata as 9h.
  • CONCILIA TARDE que coida aos nenos/as a continuación da hora de saída do comedor.

Para acceder a toda a información e/ou anotarse hai que entrar nos seguintes formularios:

CAMPAMENTO CONCILIA DE VERÁN ANPA

PARA INSCRIBIRTE PREME AQUÍ

CAMPAMENTO DE SEMANA SANTA

ANPA CEIP CASTELAO e A.D.C. As Mariñas organizan un campamento de Semana Santa para nenos e nenas do CEIP ADR Castelao de Ordes.

PREME AQUÍ PARA ACCEDER AO FORMULARIO DE MATRÍCULA.

CONCILIAMOS NO NADAL

A ANPA organiza un campamento nas vacacións de nadal para aquelas familias que necesiten conciliar a vida familiar e laboral neses días. O campamento farase nas instalacións do colexio nos horarios e cos prezos indicados no cartel que adxuntamos.

Para apuntarse deben de cubrir o formulario no enlace que enviamos antes do 21 de decembro.

PRAZAS LIBRES NOS CURSOS DE NATACIÓN XESTIONADOS POLA ANPA

A ANPA informa de que quedaron algunhas prazas libres para os seguintes cursos de natación do segundo trimestre:

- nivel 0 (nenos de 3 anos), venres ás 17.15 h.

- nivel 1, martes e xoves ás 18:00 h.

- nivel II avanzado, venres ás 18:00 h.

Os interasados deberán cubrir este formulario para anotarse:

FORMULARIOS DE INSCRICICIÓNS ÁS ACTIVIDADES DA ANPA:

precaución genérica aislada, símbolos peligrosos comunes en la señal de advertencia de tablero de triángulo redondo amarillo para icono, etiqueta, logotipo o industria de paquetes, etc. diseño vectorial de estilo plano. - ilustración de arte vectorialAtención: os horarios publicados tiñan un erro nos horarios das actividades de natación dos venres e nos horarios do club dos deberes. Publícase de novo os horarios correxidos.

Para cubrir estes  formularios: pinchar no enlace, cubrir todos os datos que pide e   ao final de todo premer no botón "enviar". Non é necesario entregalos en papel. Se alguén ten problemas para facelo deste xeito que chame ao teléfono da ANPA (604.088.587).

FORMULARIO NATACIÓN:

FORMULARIO ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES:

FORMULARIO CLUB DOS DEBERES:

FORMULARIO CONCILIA TARDE:

FORMULARIO BOS DÍAS COLE: