Educación física

PROGRAMA XOGADE

CAMPIONATO PROVINCIAL DE BÁDMINTON-PROGRAMA XOGADE 2023/2024 (Monfero, 11 de maio de 2024)

Actuación destadacada d@s alumn@s do noso centro no Campionato Provincial de Bádminton celebrado o pasado sábado en Monfero.

Campioa Provincial - Alba Fraga Franco (benxamín feminina).

Irene Raña Vázquez (alevín feminina)

Diego Raña Vázquez - (cadete masculino)

Sabela García Santos (alevín feminina).

PROGRAMA XOGADE 2023-2024

Xogade - Xogade

I XORNADA INTERZONAL DE BÁDMINTON.

Pavillón  Polideportivo de Trazo

(sábado, 11/11/2023)

O pasado sábado, 11 de novembro, unha representación de alumnado do noso centro participou na I Xornada de Liga Interzonal de Bádminton disputada en Trazo, na que participaron deportistas dos concellos de Arzúa, Boimorto, Frades, Melide, O Pino, Ordes e Toques.

XOGADE

CAMPIONATO PROVINCIAL DE BÁDMINTON-PROGRAMA XOGADE   (Outes, 20 de maio de 2023)

Actuación destacada das alumnas do noso centro no Campionato Provincial de Bádminton celebrado o pasado sábado en Outes, acadando os seguintes resultados:

Martina Paz Raña - benxamín feminina.

Noa Calviño López - benxamín feminina.

Sabela García Santos - alevín feminina.

XOGADE

Xogade - Xogade

XORNADA DE BÁDMINTON INTERZONAL DO

PROGRAMA XOGADE 2022-2023 DISPUTADA O

SÁBADO 28 DE XANEIRO NO PABILLÓN

POLIDEPORTIVO MUNICIPAL DE TRAZO

Campo a través

CAMPIONATO COMARCAL DE CAMPO A TRAVÉS

SANTIAGO DE COMPOSTELA 23/01/2023

PREME AQUÍ PARA ACCEDER Á CLASIFICACIÓN

ATLETISMO.- CLASIFICATORIO PROVINCIAL ATLETISMO EN PISTA 2012/2013 – Ribeira / DUATLÓN ESCOLAR 2013 – Miño (Urbanización Fadesa)

(06/04/2013)

CLASIFICATORIO PROVINCIAL ATLETISMO EN PISTA 2012/2013 – Ribeira

O sábado 6 de abril 13 alumn@s do noso centro participaron na “Fase Clasificatoria de AtIetismo en Pista Escolar 2012-2013” que se disputou no Complexo Deportivo de A Fieiteira – Ribeira.

Nesta competición @s representantes do CEIP ADR Castelao participaron nas probas de 50 m.l., salto de lonxitude e salto de altura, todas elas da categoría benxamín, tanto feminino como masculino.

O sábado 4 de maio disputarase o Campionato Provincial no Estadio Universitario de Elviña, na Coruña, para o cal os nosos alumnos e alumnas teñen esperanzas de acadar a clasificación.

No campionato provincial terán dereito a participar @s atletas coas 16 mellores marcas da provincia en cada unha das probas e categorías

Enlace ranking galego atletismo escolar:

DUATLÓN ESCOLAR 2013 – Miño (Urbanización Fadesa) (07/04/2013)

O pasado 7 de abril os alumnos Iván Suárez Villaverde e Alonso Rodríguez Raña participaron na “1ª Xornada de Duatlón Escolar 2013” que se disputou na Urbanización Fadesa, en Miño (nas proximidades da praia Grande de Miño).

A descrición da competición amósase de forma detallada a continuación:

ü      O Duatlón é unha modalidade deportiva que combina a carreira a pé coa bicicleta e de novo coa carreira a pé.

ü      No caso da categoría benxamín as distancias a percorrer son:

CARREIRA A PÉ

BICICLETA

CARREIRA A PÉ

500 m.

2000 m.

250 m.

ü      Os momentos de cambio entre cada unha das fases chámase transición e hai que realizalas conforme a unhas determinadas regras:

o        De carreira a pé para bicicleta: poñer o casco en primeiro lugar e non subirse á bicicleta ata pasar a liña de transición.

o        De bicicleta para carreira a pé: baixarse da bicicleta antes da liña de transición e colocar a bicicleta e sacar o casco antes de iniciar a última carreira a pé.

ü                    Coa súa participación nesta proba do 7 de abril, en Miño, Iván e Alonso acadaron a clasificación para o Campionato Provincial da modalidade, que se disputará en Santiago o 5 de maio, nas inmediacións do Estadio de San Lázaro.