CHARLAS INFORMATIVAS DO IES MARUXA MALLO E DO IES Nº1 DE ORDES

O alumnado de 6º nivel de Educación Primaria do noso centro puido coñecer un pouco mellor os Institutos de Educación Secundaria do concello. Este achegamento foi posible grazas á coordinación dos Departamentos de Orientación dos centros e dos Equipos Directivos.

Visitáronnos profesionais dos institutos para contarnos o que fan alí, como se estructuran as clases, como traballan, con que medios e recursos conta, etc. e explicar un pouco máis polo miúdo moitas das novidades coas que se atoparán os nosos alumnos e as nosas alumnas o vindeiro curso.

O alumando de 6º de E.P., inda estando moi expectante polo gran cambio ao que se enfronta, estivo moi atento para non deixar escapar ningún dato nin información que lles puidese ser de utilidade de cara ao futuro!!!

Moitas grazas aos profesionais/compañeir@s que nos visitaron!