FASE INTERCOMARCAL DE CAMPO A TRAVÉS EN SANTIAGO

"Fase Comarcal de Campo a Través", incluida no Programa Xogade 2017-2018, da Campaña de Deporte en Idade Escolar do programa XOGADE da Secretaría Xeral para o Deporte, que se disputou o sábado 20 de xaneiro no Parque Eugenio Granell, no Restollal - Santiago de Compostela.

Nesta actividade, participaron 22 alumnos e alumnas do CEIP ADR Castelao, de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria (que acadaran a clasificación na fase anterior).

A participación do noso alumnado foi moi destacada e Antón Raña Villaverde (4ºC de EP) e Nadia González Vázquez (6ºB de EP) acadaron a clasificación para o Campionato Provincial, que se disputará na xornada do sábado 3 de febreiro de 2018 no circuíto do Complexo Deportivo de Acea da Ma, en Culleredo.

Ademais, os exalumnos/as do noso centro, Noa Rey e Juan Loureiro, representando ao Atlética A Silva, quedaron primeir@s nas súas respectivas categorías.