A IMPORTANCIA DA LINGUAXE NA EDUCACIÓN INFANTIL

FAI CLICK NA IMAXE PARA PODER VER O PDF

COMO APRENDEMOS

"Simon William Glasser foi un psiquiatra estadounidense (1925-2013) que sinala cales son as vías máis efectivas para que o alumnado fixe os coñecementos que recibe, xa sexa na escola, na casa ou diante dunha pantalla. Os estímulos visuais, auditivos e emocionais compleméntase para potenciar as aprendizaxes. Illados serven pero combinados aseguran o éxito".

FAI CLICK NA IMAXE PARA PODER VISIONAR O PDF

QUE É A ESO?

Dende o departamento de orientación deixamos un pequeno documento para aqueles alumnos/as que o vindeiro curso escolar 2020/2021 comezan unha nova etapa nas súas vidas, etapa chea de experiencias novas e de momentos incribles como é a entrada ao INSTITUTO. Moito ánimo a todos/as, ídelo facer xenia!."

CONTO PARA EXPLICAR AOS NENOS O DESCONFINAMENTO

Dende o departamento de Orientación deixámosvos esta interesante información para as saídas dos nenos/nenas as rúas a partires do vindeiro 26 de abril de 2020.

RECOMENDACIÓNS DO COLEXIO OFICIAL DE PSICOLOXÍA DE GALICIA

FAI CLICK NA IMAXE PARA LER A INFORMACIÓN