INGLÉS-FISHING GAME

Nivel Obxectivos Contidos

4º INF

Expresarse  mediante  o  emprego das  técnicas  propias  da  linguaxe plástica e visual.

Valorar  a  importancia  da  linguaxe  visual    e  gráfico  –  plástico  como  medio De comunicación e expresión.

Tiveronse en conta principios básicos da metodoloxía en educación infantil tales como o aprendizaxe significativo, a actividade, o traballo en gran grupo, pequeno grupo e individual, o principo de movemento e xogo e o ambiente e recursos adecuados

Metodoloxía:

• Partiuse dos coñecementos previos que o alumnado posuía sobre o tema.
  • Valorouse a habilidade de usar o inglés para expresar, interpretar...respostas, accións ,ideas...
  • Tívose en conta a habilidade para organizar a propia aprendizaxe e canalizala dentro do grupo.
  • Reforzouse o consumo de peixe dun xeito responsable.

Avaliación:

Planificación da actividade na que se integraron as aportacións dos alumnos, así como dar resposta ás súas curiosidades, englobadas nun xogo en equipo no que se traballou a colaboración, o respeto, o entendemento mútuo e o sentido de tolerancia cara os demais.Todo isto dun xeito oral ,actuando ben a auxiliar  de conversa ou ben a mestra de inglés como moderadoras.