6. LISTAS DEFINITIVAS DE ADMITIDOS
Publicación da resolución definitiva de admitidos e non admitidos.
Xinzo de Limia, 13 de maio de 2016
5. LISTAS PROVISIONAIS DE ADMITIDOS
Publicación da resolución provisional de admitidos e non admitidos. A listaxe ten carácter provisional e poderá ser obxecto de reclamación ante o Consello Escolar do Centro no prazo de cinco días hábiles.
Xinzo de Limia, 12 de abril de 2016
4. SOLICITUDES (desde o 1 ao 20 de marzo, ampliado ata o 29)
Preme aquí para baixar a documentación.
3. POSTOS VACANTES |
2
Curso |
Prazas |
||
Total ofertadas |
Prazas reservadas (NEAE)* |
Libres |
|
4º E.I. |
50 |
6 |
44 |
5º E.I. |
13 |
|
13 |
6º E.I. |
5 |
|
5 |
1º E.P. |
5 |
5 |
0 |
2º E.P. |
11 |
|
11 |
3º E.P. |
5 |
|
5 |
4º E.P. |
10 |
|
10 |
5º E.P. |
2 |
|
2 |
6º E.P. |
8 |
|
8 |
* Prazas reservadas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (NEAE). No caso de non haber alumnado que solicite estas prazas serán cubertas polo procedemento ordinario.
2. NORMATIVA E DOCUMENTACIÓN
De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013, que regula o procedemento de admisión, comunicase o seguinte:
- O alumnado matriculado nun centro docente público ou privado concertado ten garantida a súa permanencia nel nos termos establecidos no artigo 5.1 do Decreto 254/2012, do 13 de decembro, polo tanto, o cambio de curso, ciclo, nivel ou etapa non requirirá un novo procedemento de admisión, agás que coincida cun cambio de centro.
- Reserva de praza para o alumnado de 6º de EP do noso centro que desexe ser adscrito ao IES Cidade de Antioquía. ANEXO I.
* Os alumnos e alumnas que non vaian continuar os seus estudos de secundaria no centro adscrito (IES Cidade de Antioquía), terán que presentar solicitude de admisión no centro que desexen do 1 ao 29 de marzo.
- Solicitude de admisión. O alumnado matriculado nun centro docente que desexe cambiar a outro centro, o alumnado que pretenda continuar estudos nun centro de adscrición cando o número de prazas dispoñibles sexa inferior á demanda, e o alumnado que solicite posto escolar por primeira vez, presentará a solicitude mediante o ANEXO II xunto coa documentación solicitada polo centro.
NOTA INFORMATIVA
Cada alumna e alumno só poderá presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar. O incumprimento determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.
O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá, ao mesmo tempo, comunicalo ao centro de orixe
O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.
- Formalización de matrícula. Unha vez admitido, formalizar a matrícula mediante o ANEXO III-1 xunto co resto de documentación solicitado polo centro.
Ver calendario do proceso e prazos.
Aquí poden descargarse os formularios de solicitudes e a normativa aplicable:
- Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado (DOG)
- Anexo I: Reserva de praza
- Anexo II: Formularios de admisión e matrícula
Para calquera consulta póñanse en contacto coa secretaria do centro.
1. CALENDARIO E PRAZOS
Calendario do proceso de admisión para o curso 2016/17 | |
Reserva de praza para o alumnado de 6º de EP do noso centro que desexe ser adscrito ao IES Cidade de Antioquía |
Do 1 ao 15 de febreiro |
Sorteo na Conselería de CEOU das letras que resolverán posibles empates: 1º apelido "H" e "C"; 2º apelido "E" e "A" |
25 de febreiro |
Publicación de vacantes.Publicación das vacantes que hai no centro | 1 de marzo |
Presentación de solicitude de admisión neste centro. ((Importante: do19 de marzo ao 28 son días non lectivos) | Do 1 ao 29 de marzo |
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos.Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos (pódese reclamar nos 5 días seguintes) | Antes o 25 de Abril |
Publicación de listaxes definitivas.Unha vez resoltas as reclamacións presentadas, publicación das listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido (contra esta publicación cabe recurso de alzada perante a Xefa Territorial no prazo de un mes) | Antes de 15 de maio |
Formalización de matrícula | Do 20 ao 30 de xuño |
Adxunto | Tamaño |
---|---|
ANEXO I_RESERVA DE PRAZA.pdf | 437.6 KB |
ANEXO Ii_SOLICITUDE DE ADMISION.pdf | 509.59 KB |
ANEXO III_SOLICITUDE DE MATRICULA EI-EP.pdf | 427.8 KB |
CALENDARIO DE ADMISION E MATRICULA 2016-17.pdf | 43.35 KB |