Esperpento - Curso 2002/03 - 30º Aniversario do CEIP Campolongo

No documento que se xunta aparecen unhas poucas páxinas das que se publicaron na Revista Escolar "Esperpento" dese curso 2002/2003, ano no que se celebraba o 30º Aniversario do CEIP Campolongo. Atoparás todo o contido na nosa Biblioteca do centro. Na editorial da revista hai un erro na data de inicio do Colexio Nacional de Campolongo. Alí dise que o 1º curso foi 1972/73 e realmente o 1º curso foi o 1973/74 (ver actas) . En 1972 rematouse de construir o colexio o 30 de setembro, tal e como indica  a placa que hai no centro escolar e que xuntamos neste artigo.

Entre outras cousas, da revista escolar,  eliximos as seguintes páxinas:

- Presentación do Director recordando os nomes de todos os directores do centro.  Faltaría engadir ós da revista a D. Jose Manuel Sánchez Moure (2011-2021) e a  Dona Silvia A. Ruano Portela (2021 ...). Ver artigo Directores do cole.

- A curiosa carta do Antonio José Sierra Queimadelos

- Un ano co Euro

- Catástrofe do Prestige: ver foto -

- Traballo sobre Xabier Blanco, o gaiteiro de Moaña