Skip to Content

 

logos á dereita

Admisión e Matrícula

ABERTO PRAZO FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

DOCUMENTO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

ANEXO III-1

Presentaredes ademais documentación relativa a comedor(de ser o caso).

Certificado de convivencia.

Fotografía tamaño carnet.

 

PRAZO DE RENOVACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2024/25

Ola familias,

Hoxe recibiredes a través dos vosos fillos e fillas o impreso de

renovación de matrícula.

Vai destinada ao alumnado que actualmente está matriculado en calquera nivel de Educación Infantil ou Primaria (agás os de sexto de Primaria, que marchan para o instituto).

O prazo para presentar a renovación será ata o 21 de maio incluído.

Se non tedes que aportar ningunha documentación a maiores podedes enviar a renovación a través dos vosos fillos e fillas.

 

O equipo directivo.

ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN PARA O CURSO 2023-2024

Publicadas nos taboleiros dos tres edificios as listaxes provisionais de alumnado de nova incorporación admitido para o curso 2023-2024.

As listaxes definitivas serán publicadas o 15 de maio.

RESERVA DE PRAZA NO INSTITUTO

Aberto o prazo de reserva de praza para o alumnado de 6º curso que desexe continuar os seus estudos no IES NÚMERO 1 ou no IES Manuel Chamoso Lamas desde o 16 de xaneiro ata o 6 de febreiro.

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opcións descritas a continuación:

 

1. Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro:


Para presentar a solicitude presencialmente no centro deberá seleccionar a opción de menú “Solicitudes --> Reserva/Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla na que deberá cubrir os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e os criterios alegados e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, deberá premer no botón “Crear e Confirmar”. Feito isto poderá descargala para asinar e presentar no centro.

2. Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica: 

Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberá acceder a admisionalumnado con usuario de Chave365 ou con certificado dixital, para iso deberá premer na icona verde que se atopa arriba á dereita. Posteriormente deberá seleccionar a opción de menú “Solicitudes --> Reserva/Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla na que deberá cubrir os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e os criterios alegados e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, deberá premer no botón “Confirmar solicitude” e posteriormente premendo no botón "Firmar e presentar en Sede Electrónica", poderá asinar a solicitude dixitalmente, quedando como presentada no centro, sempre que o proceso de sinatura remate correctamente. Debe achegar escaneada toda a documentación pertinente á hora de presentar a solicitude.

 

IMPORTANTEDebe achegar, na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, o anexo dixitalizado (COMPROBACIÓN DE DATOS DOS MEMBROS COMPUTABLES DA UNIDADE FAMILIAR, última páxina da solicitude que pode visualizar e descargar nesta aplicación).

3. Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro:

Se se desexa cubrir manualmente aquí tendes os enlaces aos documentos:

SOLICITUDE DE RESERVA GALEGO

SOLICITUDE DE RESERVA CASTELÁN

Toda esta información podedes atopala en:

https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

 

APERTURA DO PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2024/25

 

Admisión e Matrícula para o curso 2024/2025

PARA ALUMNADO NOVO NO CENTRO!

PROCEDEMENTO

Para presentar unha solicitude poderá facelo de tres formas:

⓵ Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro a través da aplicación: AdmisionAlumnado.

⓶ Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica.

⓷ Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro.

Todos os trámites presenciais realizaranse no edificio Uceira en horario de 09:00-14:00h.

 

 PRAZOS

Prazo de presentación de solicitudes: Do 1 ao 20 de marzo de 2024.

Publicación da listaxe provisional de alumnado admitido e non admitido: 25 de abril.

Prazo de reclamación contra a listaxe provisional: no  prazo de cinco días hábiles posteriores á resolución provisional.

Publicación de listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido: 15 de maio.

Formalización da matrícula: Do 20 ao 30 de xuño.

 MODELOS PARA PRESENTAR A SOLICITUDE 


DOCUMENTOS DESCARGA
Solicitude de praza no centro do 1 ao 20 de marzo. DESCARGA O ANEXO II.   (GALEGO)
Solicitude de praza no centro do 1 ao 20 de marzo. DESCARGA O ANEXO II (CASTELÁN)
Nota informativa para as familias.
Anexo I Admisión

 


DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR COA SOLICITUDE (ANEXO II)

◘ Anexo I Admisión.

◘ Orixinal ou copia cotexada do DNI do alumno/a (se o ten), e dos seus pais.

◘ Orixinal ou copia cotexada do Libro de Familia.

◘ Documento acreditativo de estar en disposición de reunir os requisitos académicos esixidos para o curso para o que solicita praza (só para alumnado de Primaria).

◘ Convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio onde conste a custodia do menor, se é o caso. 

 

 

Listaxe definitiva de alumnado admitido para o curso 2023/24

Publicación da listaxe definitiva de alumnado admitido

para o curso 2023/24

 

Desde hoxe está publicada a listaxe definitiva do alumnado de novo ingreso admitido para o curso 2023/24.

Cumprindo coa normativa de protección de datos, as listaxes están publicadas nos taboleiros de anuncios dos tres edificios.  

Lembren que deben formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño.

Debido a que estes días son non lectivos poderán consultalas a partir do día 18.

Informámosvos que as listaxes provisionais non sufriron variacións.

 

RENOVACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2021/22

Ola familias!

Hoxe recibiredes a través dos vosos fillos e fillas o impreso de renovación de matrícula.

Vai destinada ao alumnado que actualmente está matriculado en calquera nivel de Educación Infantil ou Primaria (agás os de sexto de Primaria, que marchan para o instituto).

O prazo para presentar a renovación será ata o 14 de maio incluído.

Se non tedes que aportar ningunha documentación a maiores podedes enviala a través dos vosos fillos e fillas.

O equipo directivo.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO DE NOVO INGRESO ADMITIDO PARA O CURSO 2021/22

Desde hoxe está publicada a listaxe provisional do alumnado de novo ingreso admitido para o curso 2021/22.

Cumprindo coa normativa de protección de datos, a listaxe estará publicada no taboleiro de anuncios do edificio Uceira.

Existe un prazo para reclamación de cinco días hábiles.

Pasado este prazo publicaremos a listaxe definitiva.

 

O prazo de formalización de matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

A distribución de alumnado por edificios publicarase no mes de xullo unha vez formalizada a matrícula.

Distribuir contido


by Dr. Radut