« luns Outubro 26, 2020 »
Start: 26/10/2020 13:47
AVISO IMPORTANTE. ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES DO CONCELLO

O Concello de Lugo prorroga o prazo de inscripción. Aínda que as fichas marcan o 16 como último día, poden solicitar as actividades nas que quedan prazas Baile moderno e Zumba!

As fichas para anotarse e o procedemento están en:

Agradecemos difusión.

Actividades extraescolares en centros públicos

Como todos os anos, a concellería de Educación e Difusión do Coñecemento do Concello de Lugo presta o servizo de actividades extraescolares nos colexios públicos de infantil e primaria do concello.

Debido a situación provocada pola COVID 19 tomouse a decisión de levar a cabo as actividades extraescolares do Concello de Lugo da temporada 2020‐2021 de xeito telemático.

En principio e debido á demanda en cursos anteriores, a oferta de actividades está deseñada para Educación Primaria.

Se a situación cambiase ao longo do curso valoraríase a opción de volver á forma presencial avisando aos participantes de dito cambio e adoptando as medidas oportunas. O período de inscripción finaliza o vindeiro venres 16 de outubro, empezando as actividades o luns 19 do mesmo mes.

Entra na web do Concello de Lugo premendo neste enlace e sigue as indicacións

Para apuntarse deben descargar a SOLICITUDE Reenviar completada e firmada a extraescolares@serviplus.org . Poden escaneala ou facer unha foto có móbil.