NOVAS

Menú setembro

Reunión familias

Recordatorio!

A reunión coas familias está prevista para o luns 9 de setembro de 2024 no centro ás 11.00h.

Inicio curso 2024/2025

Benvidos/as a un novo ano académico!

Despois do verán, o mércores 11 de setembro daremos comezo a un novo curso escolar que esperamos con moitas ganas e ilusión.

Temos moitas ganas de vervos!

Esperámosvos!

ENTREGA DOS BOLETÍNS DE AVALIACIÓN

Neste curso académico aplicaranse as novas lexislativas, levando a cabo a última sesión de avaliación ao finalizar o período lectivo do curso académico.
Desta maneira, a recollida dos boletíns será o 26 de xuño dende as 10:00 ata as 12:00.

Organización xuño

INICIO XORNADA CONTINUA

DERRADEIRO OBRADOIRO DE "CIENCIA Á FEIRA" con XuvenCiencia

Este xoves, 9 de maio, volve XuvenCiencia ao noso cole para continuar cos obradoiros de Ciencia á Fiera. Neste trimestre coñeceremos a importancia das Microrrizas e dos Microenxertos, ferramentas de producción vexetal

Os nenos e nenas de infantil e primaria aprenderán de maneira conxunta e dinámica, aplicando estes coñecementos na súa vida diaria. Desexando que chegue o día!

CALENDARIOS DO 3º TRIMESTRE

ORGANIZACIÓN DO 3º TRIMESTRE

AS GORRAS DO CEIP DE MURAS

Esta semana a ANPA obsequioulle aos nosos nenos e nenas unhas gorras personalizadas. Nelas están ilustradas os tres eixes deste centro: a Comunidade Educativa, a ANPA e o Concello.

Agradecemos a posibilidade de facer realidade unha idea como esta.

Estamos desexando estrealas!