CAMIÑO DE SANTIAGO (ETAPA 11º)

Movémonos

Esta semana chegamos a Melide, xa queda menos. O alumnado do CEIP de Antas de Ulla cada semana consigue recorrer un pouquiño mais de traxecto en menos tempo.

Nesta etapa coñecemos unha lenda da Ponte de Furelos, lugar por onde entran os peregrinos en Melide.

Aquí vos deixamos fotos da camiñata e dalgunha obra artística do alumnado de infantil, representando esta ponte.

FAI CLICK NA PONTE PARA VER AS FOTOS

«Ti dis Galicia é ben pequena. Eu dígoche: Galicia é un mundo. Cada terra é coma se fose un mundo enteiro. Poderala andar en pouco tempo do norte para o sur, do leste para u oeste noutro tanto; poderala andar outra vez, mais non a has dar andado. E de cada vez que a andes, has atopar cousas novas e outras has botar de menos. Vicente Risco: Leria (ensaio)

Enviade foto ó teléfono do colexio.

Graciñas por participar!!!!!!!!!!!!!

Antas móvese!!!!!