Modalidades
1. O centro docente como entorno innovador de aprendizaxe a través da mellora permanente. (EDUinnova)
Descrición da modalidade:
Esta modalidade incorporará metodoloxías activas que sitúen ao alumnado como protagonista da súa aprendizaxe, favorecendo o desenvolvemento máximo das súas capacidades, e que fomenten o traballo interdisciplinar e en equipo.
Esta modalidade incorporará aquelas innovacións metodolóxicas que incidan na adquisición de polo menos unha das seguintes competencias clave:
Esta modalidade será desenvolvida polo profesorado do centro dentro do horario lectivo de cadansúa área, materia ou módulo.
Obxectivos:
2. O centro docente como promotor da excelencia a través do afondamento nun ámbito de coñecemento. (EDUexcelencia)
Descrición da modalidade:
Con esta modalidade trátase de dar resposta aos intereses comúns de aprendizaxe dun determinado número de alumnado. Supón unha personalización da aprendizaxe na que se desenvolverán iniciativas de afondamento nos coñecementos do alumnado partindo dos seus intereses e potenciais talentos. Ao longo do curso traballarase de forma cooperativa nun proxecto co fin de obter un produto final.
Esta modalidade poderase desenvolver dentro ou fóra do horario lectivo.
Obxectivos:
3. O centro como dinamizador de hábitos de vida saudables. (EDUsaúde)
Descrición da modalidade:
Conxunto de actividades, medidas organizativas e/ou metodolóxicas deseñadas para o fomento dos hábitos de vida saudables do alumnado durante o horario lectivo.
Con esta modalidade preténdese, por un lado, que o alumnado adquira hábitos alimenticios saudables; e por outro, que incremente o cómputo total de actividade física efectiva desenvolvida ao longo do día, dentro do horario lectivo. Todo elo, máis alá das áreas, materias ou módulos específicos.
Obxectivos:
f) Implantar estratexias e metodoloxías de aprendizaxe que permita a coexistencia da práctica de actividade física co normal desenvolvemento das sesións lectivas.
g) Favorecer e promocionar a práctica de actividade física nos períodos de lecer, dentro e fóra do centro.
4. O centro educativo comprometido cos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible (ODS). (EDUsostibilidade)
Descrición da modalidade:
Conxunto de medidas organizativas, metodolóxicas ou de actividades deseñadas para que os centros educativos evolucionen cara a un funcionamento ambientalmente responsable, e desenvolvan unha educación práctica para o desenvolvemento sostible, que impulse a concienciación e a adquisición de hábitos no alumnado, encamiñados a construír unha sociedade futura próspera, sostible ambientalmente e involucrada contra o cambio climático.
Esta modalidade poderase desenvolver dentro ou fóra do horario lectivo.
Obxectivos:
5. O centro educativo como modelo de calidade a nivel organizativo, de xestión e de funcionamento. (EDUcalidade)
Descrición da modalidade:
Conxunto de medidas ou accións para incrementar a calidade educativa e de xestión dos centros docentes, baseadas na avaliación das propias necesidades e coa determinación dun sistema de avaliación e control dos logros acadados.
Obxectivos: