A Xunta impulsa 281 obras por máis de 33M€ en centros educativos da provincia da Coruña

O Plan de Benestar e Accesibilidade na Escola acomete este verán 222 actuacións en 151 centros da Coruña, cun investimento de 4,3M€, para mellorar o confort

Paralelamente, este ano estanse a realizar 59 obras de grande envergadura por case 29M€, como ampliacións, rehabilitacións integrais e melloras de eficiencia enerxética

“A Xunta está comprometida en modernizar os centros de ensino cun investimento sen precedentes”, afirma o conselleiro Román Rodríguez

Xov, 29/08/2024 - 14:21
Román con casco e dous técnicos, miran cara a cuberta dunha obra

A Xunta de Galicia está a realizar este ano 281 actuacións en centros educativos da provincia da Coruña cun investimento total de máis de 33,3 millóns de euros. O conselleiro de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional, Román Rodríguez, visitou hoxe o Instituto IES Fernando Wirtz Suárez na cidade herculina, onde explicou as intervencións que o seu departamento está levando a cabo no marco do Plan de Benestar e Accesibilidade na Escola (Plan BEN_Estar 2024), recentemente avaliado polo Consello da Xunta.

Este programa inclúe unha serie de pequenas e medianas obras que se desenvolven durante o verán para mellorar cubertas, aseos, ventás e ascensores. Na provincia da Coruña, estanse a realizar 222 intervencións en 151 centros, cun investimento de 4,3 millóns de euros. A nivel galego, son 535 melloras en 385 centros, cun importe total de 12,5 millóns de euros, a cifra máis alta dos últimos cinco anos.

Ademais destas pequenas intervencións estivais, a Xunta está a realizar 139 obras de grande envergadura, como ampliacións, rehabilitacións integrais e melloras de eficiencia enerxética. Estas obras, cun investimento de 71,3 millóns de euros en toda Galicia, están planificadas para todo o ano 2024, aínda que se intensifican durante o verán para aproveitar a ausencia de actividade lectiva nos centros.

Na provincia coruñesa, estas grandes obras inclúen 59 actuacións cun investimento próximo aos 29 millóns de euros. As máis destacadas son a rehabilitación integral do Instituto IES A Pobra do Caramiñal e a ampliación do Colexio CPI As Mirandas, en Ares.

Román Rodríguez destacou o compromiso da Xunta para renovar colexios e institutos, adaptándoos ás esixencias actuais. O conselleiro explicou que o Goberno galego “está modernizando os centros de ensino cun investimento sen precedentes, facéndoos máis eficientes, sostibles e axustados ás necesidades educativas”.

Rehabilitación no IES Fernando Wirtz Suárez

No caso do IES Fernando Wirtz Suárez, as actuacións de mellora (substitución de cubertas e pintado de fachadas) contan cun investimento de case 600.000€ e está previsto que se completen no último trimestre do ano 2024. Aínda así, a substitución de cubertas estará rematada antes do inicio do curso.

No edificio principal, a rehabilitación inclúe a substitución da cuberta actual por paneis sándwich e reforzos da estrutura metálica existente. Ademais, inclúese tamén a substitución da cuberta do saínte de acceso aos baños na entreplanta que dá á fachada posterior. Ao mesmo tempo, tratarase a subestrutura metálica existente, así como as cerchas da estrutura principal da cuberta do edificio. Outras das intervencións será o cambio das baixantes e colectores de todo o edificio por uns novos de PVC. Por último, tamén se pintará e reparará a fachada, retirando a cuberta de policarbonato que dá ao interior, que será substituída por unha nova cuberta. Tamén se colocarán novas luminarias exteriores e instalaranse varias arquetas ao pé das baixantes do edificio principal.

Ademais, nos edificios anexos situados nas rúas Nosa Señora do Perpetuo Socorro e Castro Chané, tamén se están a realizar substitucións de cubertas e pintado de fachadas.

O titular do departamento educativo da Xunta explicou que o obxectivo desta obra “é dar resposta ás necesidades deste centro de referencia na FP en Galicia, mellorando principalmente as súas cubertas”. “O IES Fernando Wirtz Suárez conta cunha comunidade educativa conformada por máis de 1.860 alumnos e preto de 121 docentes, e a finalidade última desta actuación é que redunde no confort diario de todos eles”, destacou o conselleiro.

Outras actuacións na cidade da Coruña

Na cidade da Coruña estanse a realizar outras actuacións. Precisamente hoxe, a directora xeral de Formación Profesional, Eugenia Pérez, visitou o Centro Integrado de FP Someso para comprobar de primeira man os avances na mellora e acondicionamento das instalacións, no marco da súa inclusión na Rede Estatal de Centros de Excelencia de Formación Profesional. Ademais, o director xeral de Centros e Recursos Humanos, Jesús Álvarez, visitou as obras de acondicionamento da sala de frío dos ciclos de cociña e hostalería do Centro Integrado de FP Paseo das Pontes.