Título node Learning object

Programa de inmersión lingüística-Convocatoria 2020-Primavera
Ven, 10/01/2020 - 10:42
Programa de inmersión lingüística-Convocatoria 2020-Primavera

Axudas destinadas a alumnado de sexto curso de Educación Primaria e segundo curso de Educación Secundaria Obrigatoria para o desenvolvemento dun programa de inmersión lingüística en lingua inglesa en España durante a primavera de 2020.

Con iso, preténdese estimular a práctica oral da lingua inglesa en contornas comunicativas non formais máis dinámicos e atractivos. Así mesmo, dentro das actividades para desenvolver, trataranse temáticas de interese científico e ambiental, e promoverase a convivencia con alumnado doutros lugares de España. Durante o desenvolvemento do programa, a lingua vehicular na que se desenvolverán todas as actividades será o inglés.

Destinatarios

Alumnas e alumnos de centros docentes españois sostidos con fondos públicos dos seguintes niveis educativos:

• 6º de Educación Primaria
  • 2º de Educación Secundaria Obrigatoria

Número de prazas

Bolsas para 70 grupos de alumnas e alumnos, compostos cada un por un número comprendido entre 20 e 25 alumnas e alumnos. Irán acompañados por dous profesores e ou profesoras por grupo, requiríndose necesariamente que un ou unha deles ou delas sexa da especialidade de Inglés coa seguinte distribución:

• 36 grupos de alumnos e alumnas de 6º de Educación Primaria
  • 34 grupos de alumnos e alumnas de 2º de Educación Secundaria Obrigatoria

Requisitos

• Cursar estudos 6º de Educación Primaria ou 2º de Educación Secundaria Obrigatoria
  • Constituír grupos de 20 a 25 alumnos e alumnas
  • Estar escolarizados en centros docentes españois sostidos con fondos públicos