Título node Learning object

Período de inscrición

Do 15/12/2016 ao 15/02/2017

Información

iEduex é unha axencia especializada en Educación Internacional que ofrece un servizo completo de deseño e xestión de Programas Escolares Internacionais para estudantes de 8 a 18 anos para estudar un período escolar no estranxeiro con programas específicos de idiomas para estudantes internacionais.

iEduex, co obxectivo de axudar a novos estudantes interesados en cursar un ano escolar nos Estados Unidos nun High School Público cun visado de estudante J1 con idades comprendidas entre os 15 e os 18 anos e medio, puxo en marcha o Programa de Bolsas iEduex USA 2017.

O Programa está dirixido a novos estudantes de educación secundaria con idades comprendidas entre os 15 e os 18 anos e medio. O Programa convoca un total de 50 bolsas privadas para estudar en Estados Unidos cun visado de estudante J1 supervisado polo Departamento de Estado dos Estados Unidos.

Obxectivos do Programa

• Mellorar as habilidades da lingua inglesa e a formación integral dos estudantes.
  • Potenciar a capacidade de adaptación, aprendizaxe e madurez dos estudantes.

Ser actualmente estudante de educación secundaria:

• Ter entre 15 e 18 anos e medio, a data 15 de agosto de 2017.
  • Ter bo expediente académico, nota media superior a 6, principalmente en inglés e matemáticas.
  • Enviar en prazo o formulario de solicitude coas notas dos dous últimos cursos escolares.

Dotación

• Bolsa completa: 3.000 euros. Nota media superior a 8.
  • Bolsa parcial: 2.000 euros. Nota media de 7 a 7,9.
  • Bolsa parcial: 1.500 euros. Nota media de 6 a 6,9.

Prezo final do programa: 6.750 euros.