Título Event node R
Imaxe de Marta Arias CC//BY-SA
Metodoloxía e recursos para a inclusión
Destinatarios
Educación especial
Criterios de selección
Os criterios xerais do plan anual de formación
Normas xerais
Pulsando no seguinte enlace pódese acceder ás normas xerais dentro do Plan anual de formación do profesorado referentes á criterios de admisión, criterios para a avaliación de actividades e certificación.
Obxectivos
1.Analizar e reflexionar, desde o marco da escola inclusiva, estratexias metodolóxicas que favorezan a adquisición das competencias básicas no ANEAE
2.Revisar e actualizar o coñecemento das distintas posibilidades que ofrecen as TIC na práctica educativa
3.Coñecer estratexias e recursos específicos para o apoio á competencia comunicativa no ANEAE
Contidos
1.A escola inclusiva e o desenvolvemento das competencias básicas no ANEAE.
2.As TIC nos procesos de aprendizaxe e ensinanza.
3.Estratexias metodolóxicas e recursos para o alumnado con dificultades comunicativas.
Profesorado relator
- 19/02/2014 - D. Manuel Rey Fernández (Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa): A adaptación curricular nunha atención educativa incluínte do alumnado con necesidade específica de apoio educativo (ANEAE)
- 26/02/2014 - D. José Eladio Ferro Fontenla (EOE de Pontevedra): Altas capacidades e xestión de aulas inclusivas
- 27/02/2014 - D. José Eladio Ferro Fontenla (EOE de Pontevedra): Altas capacidades e xestión de aulas inclusivas06/03/2014 - D. Rubén Velasco Fernández (CEE San Cristóbal de Avilés): Utilización de tablets para o traballo con TEA
- 06/03/2014 - D. Rubén Velasco Fernández (CEE San Cristóbal de Avilés): Utilización de tables para o traballo conn TEA
- 12/03/2014 - D. Antonio Alberto Veleiro Vidal (Ceip Sofía Casanova): Dificultades no Desenvolvemento e Atención á Diversidade
- 20/03/2014 - D. Rubén Velasco Fernández (CEE San Cristóbal de Avilés): Ferramentas para a elaboración de claves visuais
- 26/03/2014 - D. Antonio Alberto Veleiro Vidal (Ceip Sofía Casanova): Trastorno por Déficit de Atención/Hiperactividade. Preguntas frecuentes desde a escola sobre a natureza e características do TDAH
- 02/04/2014 - D. Antonio Alberto Veleiro Vidal (Ceip Sofía Casanova): Trastorno por Déficit de Atención/Hiperactividade. Intervención educativa
Asesora responsable da actividade
Asesora: Marta Arias López
Enderezo electrónico: cfr.lugo.linguisticosocial@edu.xunta.es