Unirse a eTwinning
Unirse á comunidade máis grande de centros escolares de Europa é moi doado!
eTwinning atópase na Plataforma Europea de Educación Escolar (European School Education Platform ou ESEP).
O email de asistencia do SNA é asistencia.etwinning@educacion.gob.es
- Como rexistrarse en eTwinning
-
Antes de darte de alta, comproba se xa tes un rexistro. Para iso, consulta nas túas caixas de correo, e se atopas algunha mensaxe relacionada con eTwinning, posiblemente xa teñas un rexistro. Nese caso, contacta con etwinning@edu.xunta.gal
- Decide con que enderezo de correo queres facer o teu rexistro. Dende a asesoría recomendamos que empregues a túa conta de edu.xunta.gal, xa que te acompaña durante a túa carreira profesional.
- Accede a https://school-education.ec.europa.eu/en
- Preme en Create Account.
- Completa todos os datos:nome e apelidos deben ir completos, con tildes se é o caso, e as maiúsculas corrrespondentes.
- O rol cómpre sempre que sexa TEACHER.
- Preme JOIN ETWINNING sempre que cho ofreza.
- O teu perfil debe ser VISIBLE para usuarios rexistrados.
- Cando chegues ao paso "Add Organization", busca o nome do teu centro educativo cunha palabra chave, non co nome completo. Se non che aparece no despregable, contacta con etwinning@edu.xunta.gal ou co 981 546 545 / 981 546 533
- A persoa directora do teu centro recibirá un correo solicitando a confirmación da túa identidade.
Unha vez que estea o rexistro validado, xa formarás parte da maior comunicade de docentes de Europa!
- Consultas frecuentes sobre eTwinning
-
- O meu rexistro aparece como ESEP Registered.
Cómpre cubrir todos os campos que nos pide a plataforma para completar o rexistro. Si tras ese paso persiste ese estado, contacta con etwinning@edu.xunta.gal, indicándonos o teu nome completo e o enderezo de correo co que fixeches o rexistro.
- O meu rexistro aparece como Waiting for Validation.
É normal ata os sete días seguintes á alta. Os rexistros adoitan ser validados nos 7 días seguintes á alta, por mor do proceso seguro de verificación. Se tes este estado dende hai máis dunha semana, contacta con etwinning@edu.xunta.gal, poniendo en copia a tu centro, e indicándonos tu nombre completo.
- O meu centro non recibiu a solicitude de validación do meu perfil.
Esta solicitude non se recibe inmediatamente cando hai un novo rexistro. Se ao cabo duns 3-4 días non se recibiu, a persoa directora do teu centro ten que escribirnos directamente a etwinning@edu.xunta.gal indicando o nome da/o docente.
- Non me chega o correo para restablecer o meu contrasinal de acceso de EU Login.
Emprega o navegador Firefox.
- O meu contacto non pode engadirme como co-fundador/a dun proyecto.
Comproba no teu perfil que está activada a opción de "Dispoñible para proxectos eTwinning".
- O meu contacto non me pode anexar a un proxecto.
Ademáis de comprobar no teu perfil que está activada a opción de "Dispoñible para proxectos eTwinning", asegúrate de que este proxecto está fundado e validado.
- Teño dous rexistros ao meu nome (rexistro duplicado).
Contacta con etwinning@edu.xunta.gal
- Cambiei de centro. Teño que validarme de novo?
Cómpre que engadas o novo centro no teu perfil, e que saias do centro anterior. Efectivamente, necesitas de novo a valiación.