Publicacións
22/10/2021 | 14:14
Esta guía parte da necesidade de involucrar a toda unha comunidade (familias, docentes, persoal sanitario, persoal auxiliar) no proceso de recuperación e reintegración do alumnado... |
02/10/2014 | 11:49
O alumnado con Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividade (TDAH) existe e forma parte da diversidade de toda aula e da mesma sociedade, estando considerado, ademais,... |
21/09/2012 | 12:52
Trátase de tres publicacións, en forma de folleto descargable, nas que se trata de orientar ás persoas adultas das posibilidades de acceso, continuidade e formación que lles... |
21/09/2012 | 10:56
Trátase dunha publicación, en forma de folleto descargable, na que se trata de orientar ao alumnado no acceso, modalidades e saídas da formación profesional do actual sistema... |
21/09/2012 | 10:42
Trátase dunha publicación, en forma de folleto descargable, na que se trata de orientar ao alumnado das saídas que lle ofrece o actual sistema educativo.
Entre as súas finalidades... |
21/09/2012 | 09:54
Trátase dunha publicación, en forma de folleto descargable, na que se trata de informar ao alumnado do que é a diversidade e o que lle ofrece no seu centro.
Ten como finalidade a... |
19/12/2011 | 14:01
Os constantes cambios que teñen lugar no mundo actual, enmarcados pola globalización, os avances da sociedade da información, da tecnoloxía e do coñecemento, a aparición de... |
19/12/2011 | 13:41
A especialidade de trastornos xeneralizados do desenvolvemento (TXD), tenta responder educativamente a aqueles estudantes que presentan, entre outros, déficits en interacción... |
19/12/2011 | 13:31
No Título II “Equidade na Educación” da Lei Orgánica 2/2006, do 3 de maio, de Educación (LOE), e no Capítulo I “Alumnado con necesidade específica de apoio educativo”, sinálase... |
19/12/2011 | 13:25
Tal e como aparece recollido no Decreto 120/1988 de 23 de abril e na Orde de 24 de xullo de 1998 os traballadores sociais ou educadores sociais son profesionais que formarán parte... |
Páginas
- 1
- 2
- 3
- seguinte ›
- última »