COMUNICACIÓN CONXUNTA DAS CONSELLERÍAS DE EDUCACIÓN E SANIDADE (01/04/22)

As Consellerías de Educación e Sanidade veñen de publicar un comunicado conxunto sobre a nova estratexia e control do SARS - COV 2 na etapa de transición no eido educativo en Galicia.

De acordo coa nova estratexia e control, as recomendacións preventivas para casos sospeitosos, confirmados e contactos poden consultarse aquí.

Tal como se recolle nas "Medidas de prevención, higiene y promoción de la salud frente a COVID 19 para centros educativos" nas que participan as CCAA, no referente ás actuacións ante síntomas do alumnado compatible coa COVID-19 ou doutras enfermidades potencialmente transmisibles, estase a redomendar continuar coa medida que estaba en vigor antes da pandemia; é dicir, que o alumnado non acuda ao centro ata que melloren os seus síntomas.

Pica na imaxe para máis información.

blog | by Dr. Radut