Olimpíada Matemática 2024

Bruno, Antón, Pelayo, Olalla, Claudia, Alejandro, Iván e Lucía veñen de participar na primeira fase da Olimpíada Matemática para alumnado de 2º de ESO.

Orientación académica para alumnado de 4 ESO

click na imaxe

Información Ciclos Formativos IES Sanxillao

Información da oferta educativa de Ciclos Formativos.

Click na imaxe para máis información

Semana da Ciencia

Pitágoras, descubre a clave, por que flota un ovo podre?, por que non debemos lavar os ovos?, teñen vida os ósos?, sabes o que comes?, gaiola de Faradai (o seu emprego para a inhibición do son dun móbil), medimos o grosor dunha botella de vidro, como se orixina a indución electromagnética, o ovo saltarín, cambio de cores (reacción redox) cun chupa-chups...

Durante unha semana o alumnado achegouse á Ciencia desde outro punto de vista.

Álbum: Matemáticas -> Semana da Ciencia 2023

Club de Ciencia 2023

Última charla do Club de Ciencia 22-23  con Daniel Revuelta e os seus drons.

Olimpíada Matemática

Estela Fonteboa Pernas de 2º de ESO pasou  á fase final galega da Olimpíada Matemática. Felicidades a ela e a todas/os participantes.

STAT WARS. A rebelión dos datos.

O alumnado de 3° e 4°de ESO rebelouse contra os datos ao participar nun obradoiro de estatística, no que se decataron de que o seu coñecemento os ía axudar a medrar como persoas máis críticas e que, tamén se trataba dunha ferramenta imprescindible para afrontar os retos que se nos presentan no día a día.
Álbum: Matemáticas -> STAT WARS. A rebelión dos datos. 2023

Club de Ciencia

Alumnado do Club de Ciencia na actividade coa policía científica o “luminol e as pegadas dixitais!
Álbum: Física -> Club de Ciencia 2023

Taller de electricidade. Muncyt

O alumnado de tecnoloxía de 2 ESO realiza unha visita guiada e un taller de electricidade no Muncyt en A Coruña.
Álbum: Tecnoloxía -> Taller de electricidade. Muncyt 2023

Minas de ferro. A Pontenova

O alumnado de 4 ESO de tecnoloxía realiza unha visita guiada ás minas de ferro en A Pontenova e desfrutaron dunha ruta de senderismo pola zona das antigas minas e baixada en tirolina.
Álbum: Tecnoloxía -> Minas de ferro A Pontenova_2023

CRTVG- TIC

O alumnado de TIC de segundo se bacharelato visita a CRTVG en Santiago de Compostela. A visita incluiu a posibilidade de estar en directo no telexornal das dez da mañá, a Revista e a Radio.

Álbum: Tecnoloxía -> CRTVG 2023

Las Troianas de Eurípides

O alumnado de Artes Escénicas e Latín e Grego acudiron ao auditorio para disfrutar da obra Las Troianas de Eurípides

Álbum: Latín -> Las Troianas de Eurípedes- 2023

Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia

A alumna do IES Sanxillao Gaia Zordán Guereiro, finalista da Olimpíada Matemática 2021, participou na conmemoración do Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia. Xornada que compartiu con investigadoras de eidos como a bioloxía, a astrofísica ou a nanooncoloxía.

Sotavento 2022

O alumnado de tecnoloxía de 4º da ESO visitaron o parque experimental de Sotavento, en Xermade.
Na visita reflexionaron sobre o consumo actual das enerxías renovables e non renovables, como é unha vivenda bioclimática, visitaron un aeroxerador e coñeceron un pouco da historia da evolución dos aeroxeradores.

Álbum: Tecnoloxía -> Sotavento 2022

Olimpíada Matemática 2022

Pablo Engroba López-Boado e Antón Avilés López de 2º ESO clasificáronse para a fase final galega que se celebrará o Xoves 26 de maio. Felicidades a Pablo, Antón e a todos os compañeiros e compañeiras participantes. Sorte!

Olimpíada Matemática. Edición 2022

Diego Rodríguez Fuentesn Nair Val García, Lucas Cedrón Pérez, Alejandro Franco Losada, Antón Avilés López, Pablo Engroba López-Boado, Mesfin Sánchez Peña, Bruno Magdalena Rodríguez

Alumnado de 2º ESO participou na fase de zona da Olimpíada Matemática. Nesta proba tiveron que resolver cinco problemas nos que se valorará principalmente o método de resolución empregado, a súa orixinalidade,... por enriba da mera solución. Á espera dos resutados FELICIDADES polo seu esforzo e interese .

I xornadas de inclusión e diversidade