LER

CALENDARIO HORA DE LER 23-24

NORMAS TEMPO LECTURA NA AULA PROFESORADO

• Presta atención ao calendario para, dentro do posible, non programarnos días e horas nas que, no presente curso, se realizará a actividade controis e tarefas que impidan ou dificulten o tempo de lectura.

• Neste tempo, poden facerse aslecturas obrigatorias do currículo, acceder aos distintos recursos lectores colgados nos espazos da biblioteca dentro da web do centro ou as lecturas propostas para a celebración de efemérides, conmemoracións..., ou nos seus ordenadores (Programa ELBE)

• Na clase do día anterior, lembra ao alumnado a actividade para que poidan traer lecturas da casa, ou acudir aos préstamos da biblioteca escolar, nos recreos. A biblioteca non despachará préstamos no tempo de lectura.

NORMAS TEMPO LECTURA NA AULA ALUMNADO

• Presta atención ao calendario para saber os días e horas nos que, no presente curso, se realizará a actividade.

• Neste tempopoden facerse aslecturas obrigatorias do currículo, acceder aos distintos recursos lectores colgados nos espazos da biblioteca dentro da web do centro ou as lecturas propostas para a celebración de efemérides, conmemoracións...

• Tamén podes traer lecturas da túa casa, ou ler no teu ordenador (ELBE)

• Podes acudir aos préstamos da biblioteca escolar, nos recreos . A biblioteca non despachará préstamos no horario do tempo de lectura.

Moitas grazas pola túa colaboración

Data:
Ven, 08/09/2023 - 04:22