Información importante de actualidade

BECAS NEAE

Recordamos que hoxe remata o prazo de solicitude das becas NEAE.

INICIO DAS CLASES

O comezo das clases en todos os niveis de secundaria e bacharelato, será o día 11 de setembro en horario de 8:30 a 14:00 horas.

Os 1º da ESO serán recibidos ás 8:30 h no Salón de actos e seguidamente subirán ás aulas correspondientes cos seus titores e titoras. O resto dos cursos subirán ás aulas correspondientes donde serán recibidos polos titores ou titoras.

ASIGNACIÓN ALUMNADO E GRUPOS

As listaxes de asignación de alumnado e grupos, poderán consultarse nos taboleiros da entrada do IES, a partir do venres día 6 de setembro.

PREMIOS EXTRAORDINARIOS ESO CURSO 23-24

MATRÍCULA DE HONRA 2º BAC

CALENDARIO FIN CURSO

Toda a información sobre o calendario fin de curso atópase dentro do apartado Xefatura de Estudos, no subapartado AVALIACIÓN.

NORMATIVA AVALIACIÓN BACHARELATO

NOVAS FIN DE CURSO

DÍA NON LECTIVO

• 16 DE MAIO

ACTO DE GRADUACIÓN 2º BAC

PROGRAMA MUNICIPAL DE BOLSAS USA 2024/2025

Publicación no BOP das bases do PROGRAMA MUNICIPAL DE BOLSAS USA 2024/25, que teñen por obxecto posibilitar a estadía nos EEUU para cursar o equivalente a 1º de Bacharelato, ao alumnado que cumpla os seguintes requisitos: (arquivos adxuntos).