Información importante de actualidade

PREMIOS EXTRAORDINARIOS ESO CURSO 23-24

MATRÍCULA DE HONRA 2º BAC

CALENDARIO FIN CURSO

Toda a información sobre o calendario fin de curso atópase dentro do apartado Xefatura de Estudos, no subapartado AVALIACIÓN.

NORMATIVA AVALIACIÓN BACHARELATO

NOVAS FIN DE CURSO

DÍA NON LECTIVO

• 16 DE MAIO

ACTO DE GRADUACIÓN 2º BAC

PROGRAMA MUNICIPAL DE BOLSAS USA 2024/2025

Publicación no BOP das bases do PROGRAMA MUNICIPAL DE BOLSAS USA 2024/25, que teñen por obxecto posibilitar a estadía nos EEUU para cursar o equivalente a 1º de Bacharelato, ao alumnado que cumpla os seguintes requisitos: (arquivos adxuntos).

INICIO CURSO 2023-2024

1. Os listados de asignación do alumnado aos grupos estarán dispoñibles o xoves 7 a partir das 9:30h na entrada do IES. (Lembramos que por protección de datos non se poden realizar fotos.)

2. Comezo das clases o 11/09/2023 de 8:30 a 14:00h

3. Acto de presentación do día 11 de setembro

O alumnado accederá pola entrada principal do IES, rúa Paseo de Ronda, 49

3.1 O alumnado de 1º da ESO dirixirase ao Salón de Actos para ser acompañado polos seus titores/as.

3.2 O resto do alumnado acude ás súas clases correspondientes indicadas no plano que se adxunta.

3.3 De 8:30 a 9:50 o alumnado será atendido polos seus titores/as e a partir desa hora haberá clase normal ata ás 14:00h

A Dirección

Sede ABAU convocatoria extraordinaria

HORARIO SECRETARÍA AGOSTO

A secretaría do centro permanecerá pechada desde o 1 de agosto até o 28 de agosto. Poderán facer as solicitudes que necesiten na páxina web e recoller a documentación despois do día 28 de agosto.

Para tramitar certificados nos que se deba acudir a datos non informatizados (antes de 2004) débese aportar o libro de escolaridade.

ies.salvador.madariaga@edu.xunta.gal