« Venres Novembro 25, 2016 »
Ven
Start: 25/11/2016 10:52

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completoPulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Alumnado de CS Dirección de Servizos en restauración de 1º e 2º curso , desprazaronse a Coruña , para coñecer as instalacións de “CAFES VERACRUZ”. Durante a  visita tivemos oportunidade de observar o proceso de  tostado do café , e fomos testemuñas  do proceso de elaboración dun “Perfecto  espresso”, por parte do Barista Fernando Rojas , (ex-alumno do noso centro ), que tamen nos deleitou con uns capuccinos.

Por ultimo participamos de unha cata brasileira de café , comentada por Augusto  Morales, Mestre cafeteiro de Cafés Veracruz. Que nos agasallou con un paquete do café que había tostado  previamente connosco.

Posteriormente acercamos a “SALONES PASTORIZA”, onde nos atendeu o seu xestor José María Gestal, o cal nos acompañou nun percorrido polo establecemento, informándonos das particularidades do mesmo, as instalación, a súa oferta  e respondeu as diversas cuestións que se foron prantexando  ao longo da visita.

ACCESO  Á GALERÍA