dinamización de convivencia e mediación

Actividades realizadas na materia de Inglés

Nesta entrada deixamos unha serie de recursos para traballar a igualdade desde a materia de Inglés . É o traballo desenvolvido por Alba Aminata Faye, compañeira en prácticas durante o curso 2019-2020 no IES Plurilingüe Fontexería, e un exemplo de que , se as novas xeracións de docentes  asumen a coeducación con enerxía parecida, a capacidade de transformación social da escola farase evidente!

PELÍCULAS QUE EDUCAN

Deixámosvos aquí,a modo de balance, as películas que neste curso empregamos para traballar diversas temáticas. O feito de que algunhas causasen sensación-e fosen visionadas por máis alumnado que o público por nós inicialmente escollido-dificúltanos o traballo de análise das mesmas e a planificación para cursos vindeiros, pero é sen dúbida a mellor proba de que o alumnado é receptivo a aquelas películas que falan de temáticas coas que se poden identificar.

jane eyre3.jpg