Actividades realizadas na materia de Inglés

Nesta entrada deixamos unha serie de recursos para traballar a igualdade desde a materia de Inglés . É o traballo desenvolvido por Alba Aminata Faye, compañeira en prácticas durante o curso 2019-2020 no IES Plurilingüe Fontexería, e un exemplo de que , se as novas xeracións de docentes  asumen a coeducación con enerxía parecida, a capacidade de transformación social da escola farase evidente!

Cómpre salientar o enfoque interseccional con que Alba enfocou a coeducación, facendo fincapé na dobre discriminación que sofren as mulleres negras e en como a base de todas as formas de discriminación é sempre a mesma: facer da diferenza excusa para xustificar unha pretendida inferioridade que lexitima a  explotación.

Ademais, tamén realizou un traballo excelente en coeducación desde a materia de Lengua Española que imparteu coma afín ao alumnado de 1º ESO!

Alba.pdf827.44 KB