Estruturas Secuenciais
As estruturas secuencias son estruturas onde as ordes (ou comandos) estan ordeadas para conseguir o resultado. Así para cepillarse os dentes é necesario:
- Coller a pasta de dentes
- Sacarlle o tapón
- Coller a o cepillo de dentes
- Botar a pasta no cepillo...
Son as estruturas de programación máis sinxelas.
"Case un fontaneiro"
Facer un recorrido:
O programa que se ve no vídeo ten estrutura secuencial. O obxecto recorre o circuíto dibuxado no escenario. Realiza un similar.
Obxectivos |
Facer un programa con estrutura secuencial Debuxar no escenario Ter dous escenarios Cambiar entre escenarios |
|
Obxecto |
Escollido da biblioteca Encollido (ver truco2) |
Empeza sempre na mesma posición (no inicio do recorrido) |
Escenario | Inicial | Recorrido debuxado con liñas horizontais e verticais que vaian da esquina inferior esquerda ata a superior dereita. Palabra “inicio” ou “saída” ao principio do recorrido Palabra “fin” ou “meta” ao final do recorrido |
Final | Con frase de ánimo e decoración de festa por facer o recorrido. | |
Para iniciar o programa | ||
Comandos necesarios | ||
Dende o teclado podes variar os numeros que aparecen por defecto.
Escolle un obxecto e botalle un vistazo ao truco 2 (máis abaixo)
Necesitas que o escenario teña dous fondos: Un onde está o recorrido ( que tes que debuxar ti) e un segundo para acabar (que poña a frase "moi ben" ou o que queiras).
Preme aquí se necesitas axuda
Truco 2: Facer máis pequeno o obxecto
Para o recorrido necesitas un obxecto. Se o obxecto o escolles da biblioteca (ou o debuxas, ou o importas do ordenador) e é moi grande como vas facer para diminuir o seu tamaño?
"O nome animado"
Escribe o teu nome letra a letra:
Como programa para afianzar os contidos, imos facer é que o teu nome apareza no escenario letra a letra. Para elo imos usar as letras que veñen como obxecto en Scratch.
Ecolles as letras que forma o teu nome e ao premer a bandeira verde irá aparecendo dunha en unha, por orde ata que aparece o teu nome. Despois faras que se vaian polo lado dereito do escenario, tamén dunha e unha.
Obxectivos |
Realizar un programa con estrutura secuencial Secuenciar e sincronizar diferentes obxectos |
|
Obxecto |
Tantos como letras teña o teu nome Escollidos da biblioteca Pódense personalizar |
Ao inicio e ao final do programa non poden estar no escenario |
Escenario | Único | De cor branco, outra cor, con debuxo, escollido da biblioteca de Scratch.... |
Para iniciar o programa | ||
Comandos necesarios |
O son é opcional. Para engadir son ver truco 3
Se necesitas axuda preme aquí
Truco 3: Como engadir son?
Como podemos engadir un son (da biblioteca de sons de Scratch)?