« Week of Novembro 21, 2016 »
Start: 21/11/2016 11:55
End: 21/11/2016 12:20
Convócase a todo o profesorado do centro ao claustro extraordinario que terá lugar o luns 21 de novembro ás 12:00 h no salón de actos.
Start: 22/11/2016 08:20

O pasado martes 22, o alumnado de Automoción, acompañado polo seu profesorado, visitou unha serie de coleccións privadas de vehículos.

A primeira que coñeceron foi a de Manuel Gómez, en Mañufe (Gondomar), onde puideron ver pezas exclusivas e de gran valor. Cabe destacar o primeiro vehículo fabricado en serie en Europa do marqués de Dion, un Dion & Buton que conta cun motor de explosión de 4 tempos e unha soa válvula, unha peza moi especial.

Tamén visitaron a colección de Manolo Ferreira, colección de altísimo valor económico, e nela os alumnos puideron ver moitas pezas únicas de grande interese técnico.

Start: 24/11/2016 08:20
End: 24/11/2016 16:30
Onte 109 alumnas e alumnos de 1° e 2° de ESO gozaron dunha xornada didáctica diferente: asistiron ao cine en Vigo, onde viron a película Un monstruo viene a verme, e visitaron o Museo Etnográfico Liste, onde percorreron cun guía as 8 exposicións permanentes sobre diferentes aspectos da nosa cultura, e unha exposición itinerante, "En feminino: a silente presenza", que busca reflectir o traballo feminino dos derradeiros séculos en Galicia. Mágoa que o tempo non permitise completar o programa co paseo botánico polo Castro, tal como estaba pogramado.
Start: 24/11/2016 16:30
Convócase a todo o profesorado do centro ao claustro extraordinario que terá lugar o xoves 24 de novembro ás 16:30 h na sala do profesorado.
Start: 25/11/2016 08:20
O vindeiro día 25 de novembro, Día Internacional da Violencia contra a Muller, o noso centro quere sumarse ás reinvindicacións dos dereitos das mulleres e pór o noso gran de area para cambiar esta realidade de violencia machista que están a sufrir.

Faremos un pequeno acto no vestíbulo do centro que consistirá nunha lectura dalgúns poemas significativos da nosa literatura, por parte do alumnado. Estades todas e todos convidados a participar neste recital: se queredes anotarvos, falade con Neves (Galego), Denis e Gisela (Castelán) ou Bea (Plástica).

Ademais, na biblioteca haberá unha selección de obras de mulleres para que todo o alumnado poida acceder a elas.

Convidámosvos tamén a todas e todos a traer algo semellante a unha cinta ou lazo de cor violeta, con ou sen mensaxe escrita, para construír unha cabeleira de muller.

Ese día traede algunha prenda de roupa violeta.

Animádevos a participar!

Start: 25/11/2016 12:00

O pasado venres 25 de novembro, Día Internacional da Violencia contra a Muller, xuntámonos no vestíbulo do centro para ler e escoitar reivindicativos poemas das nosas grandes autoras, con intención de visibilizar e sensibilizarnos ante un problema tan grave que vive a nosa sociedade. É esperenzadora a alta participación que tivo esta actividade.