Nin unha menos

25/11/2016 08:20
Etc/GMT+1
O vindeiro día 25 de novembro, Día Internacional da Violencia contra a Muller, o noso centro quere sumarse ás reinvindicacións dos dereitos das mulleres e pór o noso gran de area para cambiar esta realidade de violencia machista que están a sufrir.

Faremos un pequeno acto no vestíbulo do centro que consistirá nunha lectura dalgúns poemas significativos da nosa literatura, por parte do alumnado. Estades todas e todos convidados a participar neste recital: se queredes anotarvos, falade con Neves (Galego), Denis e Gisela (Castelán) ou Bea (Plástica).

Ademais, na biblioteca haberá unha selección de obras de mulleres para que todo o alumnado poida acceder a elas.

Convidámosvos tamén a todas e todos a traer algo semellante a unha cinta ou lazo de cor violeta, con ou sen mensaxe escrita, para construír unha cabeleira de muller.

Ese día traede algunha prenda de roupa violeta.

Animádevos a participar!

event | by Dr. Radut