Martes Outubro 25, 2016
Convócanse seis bolsas para realizar una mobilidade de 80 días en Italia ou Portugal. Estas mobilidades teñen como obxecto a estancia formativa nunha empresa, estancia que será considerada como parte do módulo F.C.T. e, polo tanto, será acreditada dentro do Título de Técnico. Terán lugar entre abril e xuño de 2017, e pode solicitalas o alumnado dos seguintes ciclos formativos:

As solicitudes presentaranse entre o 11 de outubro e o 31 de outubro de 2016.

Os interesados e interesadas presentarán aos seus titores ou titoras os seguintes documentos:

• Solicitude.
  • Curriculum Europeo (español), pode ser elaborado en: http://europass.cedefop.europa.eu/es/documents/curriculum-vitae
  • Carta de motivación, dirixida ao Equipo Educativo (arquivo de Word libre, indicar nome e data).
Mércores Outubro 26, 2016

Xoves Outubro 27, 2016

Venres Outubro 28, 2016

Start: 28/10/2016 08:20
End: 28/10/2016 14:00

O pasado 28 de outubro, a Biblioteca organizou unha xornada do terror para celebrar o Samaín.

O alumnado de 1º e 2º de ESO leu historias de medo, historias que foron escritas nas aulas de Lingua Galega nos días anteriores e que podemos ler no blog da biblioteca. Na porta da biblioteca tiñamos un atril cun libro onde puidemos deixar escrita a palabra máis terrorífica da nosa lingua. Tamén houbo unha mostra de carteis elaborados nas aulas de Plástica e un expositor cos mellores libros de medo, terror e misterio dos nosos fondos.

Sábado Outubro 29, 2016

Domingo Outubro 30, 2016

Luns Outubro 31, 2016
Start: 11/10/2016 08:20
End: 31/10/2016 14:00

Luns Novembro 07, 2016
Start: 07/11/2016 09:00

Velaquí o calendario:

Martes Novembro 08, 2016
Mércores Novembro 09, 2016
Start: 09/11/2016 16:00
Convócase a unha reunión á Comisión de Coordinación Pedagóxica este mércores 9 de novembro, ás 16:00 h, na sala do profesorado.
Xoves Novembro 10, 2016
Venres Novembro 11, 2016
Sábado Novembro 12, 2016
Domingo Novembro 13, 2016
Luns Novembro 14, 2016
Start: 14/11/2016 11:05
End: 14/11/2016 14:00

Un año máis, o noso alumnado asisitiu a un espectáculo literario de Ricardo Frazer. Nesta ocasión foi a obra Tempestades, unha mestura de poesía e teatro na que o alumnado de 2°, 3° e 4°de ESO puido gozar dos textos de León Felipe, Shakespeare, Camus, Ibsen ou Calderón.

Martes Novembro 15, 2016
Mércores Novembro 16, 2016
Xoves Novembro 17, 2016
Start: 17/11/2016 16:30
Convócase a todo o profesorado do centro ao claustro ordinario que terá lugar na sala do profesorado o xoves 17 de novembro ás 16:30 h.
Venres Novembro 18, 2016
Sábado Novembro 19, 2016
Domingo Novembro 20, 2016
Start: 20/11/2016 00:00

Hoxe celébrase o Día Universal da Infancia, día que serve para lembrar que os nenos e as nenas son o colectivo máis vulnerable, o que máis sofre a crise, as guerras e os problemas do mundo. Todos os nenos e nenas teñen dereito á saúde, á educación e á protección, independientemente do lugar do mundo no que nacesen.

Desde a biblioteca, este ano quixemos chamar a atención sobre as condicións tan inxustas que están a vivir miles de nenas e nenos refuxiados, en tantos lugares do mundo. E como pequeno xesto, o alumnado de 3° de ESO levou a cabo unha actividade que consistiu en debuxar nunha cartolina cadansúa man, de cor branca, e a palabra refuxiados en más de 30 linguas diferentes.

Luns Novembro 21, 2016
Start: 21/11/2016 11:55
End: 21/11/2016 12:20
Convócase a todo o profesorado do centro ao claustro extraordinario que terá lugar o luns 21 de novembro ás 12:00 h no salón de actos.
Martes Novembro 22, 2016
Start: 22/11/2016 08:20

O pasado martes 22, o alumnado de Automoción, acompañado polo seu profesorado, visitou unha serie de coleccións privadas de vehículos.

A primeira que coñeceron foi a de Manuel Gómez, en Mañufe (Gondomar), onde puideron ver pezas exclusivas e de gran valor. Cabe destacar o primeiro vehículo fabricado en serie en Europa do marqués de Dion, un Dion & Buton que conta cun motor de explosión de 4 tempos e unha soa válvula, unha peza moi especial.

Tamén visitaron a colección de Manolo Ferreira, colección de altísimo valor económico, e nela os alumnos puideron ver moitas pezas únicas de grande interese técnico.

Mércores Novembro 23, 2016
Xoves Novembro 24, 2016
Start: 24/11/2016 08:20
End: 24/11/2016 16:30
Onte 109 alumnas e alumnos de 1° e 2° de ESO gozaron dunha xornada didáctica diferente: asistiron ao cine en Vigo, onde viron a película Un monstruo viene a verme, e visitaron o Museo Etnográfico Liste, onde percorreron cun guía as 8 exposicións permanentes sobre diferentes aspectos da nosa cultura, e unha exposición itinerante, "En feminino: a silente presenza", que busca reflectir o traballo feminino dos derradeiros séculos en Galicia. Mágoa que o tempo non permitise completar o programa co paseo botánico polo Castro, tal como estaba pogramado.
Start: 24/11/2016 16:30
Convócase a todo o profesorado do centro ao claustro extraordinario que terá lugar o xoves 24 de novembro ás 16:30 h na sala do profesorado.